Světové katalogy reklamního sortimentu letos upozorňují na oživení maskovacích vzorů. Ve srovnání s tradiční armádní khaki jsou ale o něco veselejší. Nechybí sice tradiční hnědo-zelená kombinace, kterou ocení hlavně příznivci army stylu a seriálu MASH, ale výrobci pamatují i na mnohem pestřejší „fleky“ pro dámské oblečení a doplňky, například červeno-šedé nebo fialovo-béžové.
Z novinek s kamuflážovým vzorem se dají objednat například osušky, trička, potahy, kšiltovky, ale i různé šály nebo halenky. „Po maskáčovém designu sáhnou zejména mladší zákazníci,“ doporučuje americký výrobce reklamního zboží Lucky Dog. Trampové zase ocení batohy, termosky a termohrnky. Specializovaný blog BrandSpirit doporučuje sadu doplnit svítilnou a víceúčelovým nožem. „Značku rozhodně zvýrazní, ale v lese může být trochu těžší je najít,“ vtipkuje autor blogu.
Tato kombinace trochu připomíná československý armádní vzor „bažina“. Místo vojáků s ním prý ale nadchnete zákazníky.
Foto: Myrtle Beach