Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

To nejlepší z kanadského GlobalShopu 2016

Tím nejdůležitějším, co se v retailu aktuálně děje, je tlak na vytváření přidané hodnoty, vymanění se z obyčejnosti a schopnost nabídnout něco, co jinde nemají. Značky, které opravdu mají co říct, produkty, které není jednoduché napodobit, retail, který není jenom prostorem plným regálů. Velmi podobně se v hlavní prezentaci vyjadřovala i Karen Katzová z Neiman Marcus Group. „Značky musí být přirozenou součástí našich životů, spoluvytvářet společenský status, a ne jenom prodávat zboží. Každý obchod musí současně hrát relevantní roli v místě, ve kterém se nachází, a to ať prodáváte cokoliv. Jejich počet, velikost a zaměření musí odpovídat potřebám lidí, kteří zde žijí a nakupují. Nemusíme mít v regálech vše. Moderní technologie nám pomáhají poznat zákazníky tak, abychom jim byli schopni nabízet přesně to, co očekávají. Ale nejde pouze o sběr dat. Permanentní vyhodnocování je nejdůležitější částí celého procesu. On-line je alternativní prodejní kanál každého retailera, nikoliv jeho hrozba.“ Svou vizi retailu budoucnosti představil Nick Jones z Leo Burnett Chicago. Jejím základem jsou technologie a využití obsahu sociálních médií přímo z profilů uživatelů. V praxi to znamená prodávat okamžitě, když vzniká zájem spotřebitele – přímo z YouTube kanálů, na Facebooku nebo z jiných médií. A hlavně vytěžit maximum informací, které o sobě uživatelé sdílejí, k personalizovanému oslovení konkrétní nabídkou. S těmi následně velmi detailně pracovat. Existuje teorie PHD, která definuje RETAIL jako kombinaci fyzického světa, digitálního světa a světa lidí. Pouze jejich ideální kombinace dokáže zákazníky správně uspokojit. Retailový proces v tomto ohledu nenaplňuje pouze kamenný obchod, ale i digitální prodejní kanál, a to je směr, kterým by se měli retaileři ubírat. Omnichannel, nebo chcete-li propojení veškerých prodejních kanálů, je aktuálně „MUST“. Dokonce existuje i studie, která zkoumá způsob orientace na internetu a nachází velmi podobné aspekty jako na prodejní ploše. Všichni chceme nakupovat rychle a příjemně.

Petr Šimek, managing director, Wellen

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)