Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: IAC je za námi. Estonská digitalizace státní správy publikum nadchla. Zato „dva vlasatí ajťáci“ z AdBlocku vzbudili rozporuplné emoce.

Ján Simkanič Poslouchat Aet Rahe (estonskou ředitelku informačních systémů) o tom, jak progresivně a technologicky dokáže uvažovat státní správa, je nepopsatelný zážitek. V Česku. „Daňové přiznání jsem letos ještě dělala na pět kliků,“ řekla Rahe. Jako že to bylo moc a příště už ani nebudou potřeba.

Pavla Šedivá Dnes si můžete bez problémů založit firmu za méně než dvacet minut. V Estonsku.

Ondřej Sluníčkovej tip: místo mrzutýho nadávání, že u nás eGov nejde jako v Estonsku, si je vemte jako inspiraci.

Reklama
Know

Daniel Dočekal AdBlock jsou čtyři lidi, vydavatelům bych poradil, ať je prostě koupí, a mají po problémech:) Jsou zjevně na prodej.

Michal Hardyn Na stage vstupují dva vlasatí ajťáci z AdBlocku. Čekám, kdo z mediálek po nich jako první hodí rajče.

Marek Bačo Stejně je hustý, že na IAC je celých 50 % lidí z AdBlocku (2 lidi). A neumí vlastně ani mluvit, a přesto zásadně mění tvář celého průmyslu.

Tomáš Pflanzer Již 47 % 15-24letých internetových Čechů využívá nástroje pro blokování reklamy.

Jakub Sodomka AdBlock není nic špatného. Ti, kdo s ním umí pracovat, na něm vydělají, ta většina bude nadávat na vlastní neschopnost.

Lukáš Přikryl CEO AdBlocku neumí ani vysvětlit, co je jejich cílem. Hodně štěstí pro internetovou
reklamu.

 

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)