Tomáš Votruba Ten titulek musel vymyslet úplný trotl. Rozhovor plný protichůdných tvrzení a mediálky budou ty, které spasí český digitální marketing? 3x LOL a 5x. V tom WPP – nebo jak se ta banda sorellovských chamtivců jmenuje – se už všichni definitivně pos…
Tomáš Pflanzer exWPP dává pouze smajl:)
Petra Jankovičová Strašná sranda, takový titulek v situaci, kdy klienti hledají všechny možné cesty, jen aby s velkými mediálkami pracovat NEMUSELI. Řešíme dnes a denně.
Jan Javornický Musím přiznat, že doposud asi jediná situace, kdy jsem si při setkání s mediálkou rval vlasy, že mne to nenapadlo dřív, bylo po větě „máme globální smlouvu, takže klopte zrak a šoupejte nohama“, což není úplně příklad geniální myšlenky, již lze závidět. Ale i tak bych řekl, že svět není černobílý. A ano, je vždycky fajn dělat si srandu z mediálek, ale taky je fajn, že už jsou nuceny (možná trhem?) nad sebou dumat a hledat nějaký vývoj, koukat se kolem a tak…
Jan Suda Rozhovor je úplně v pohodě, některý věty jsou očividně součástí delšího pokecu. Chápu, že je tam odstavec, kterej se tě dotknul, ale že by tam byly protichůdné věci, to se mi nezdá, ale jsem otevřenej to probrat. Vy práci mediálek moc nevidíte, my se setkáváme denně s prací kreativek a věř mi, že kolikrát je to velká bída.
Marek Bačo Ještě jsem se k tomu nedostal, takže netuším, co tam Ondra tvrdí a v jakém kontextu to tvrdí (ostatně podobnou story bychom si tady mohli odzpívat i po minulém čísle), ale nechápu tvou logiku, respektive licoměrnost – nejdříve sám vyhejtuješ nějaký článek (či snad titulek?) a zároveň neopomeneš říci, že se ve WPP VŠICHNI pos… – a hned to korunuješ rizikem banu. Čili za mě – zníš jako pokrytec – zníš jako bůh, který vidí všem z WPP do hlavy (respektive do trenek) – zníš jako někdo, kdo jen vyhejtoval konkurenci (a partnery), aniž by ovšem napsal něco podstatného a v čem s Ondrou zásadně nesouhlasíš. Nějak se mi nechce číst pak ani ten článek, natož tuhle diskusi.