Student Agency se přejmenovala na RegioJet. Kampaň ke změně zatím nechystá

Už ne Student Agency a RegioJet, ale pouze RegioJet. Přepravní společnost Radima Jančury spojila svou autobusovou a železniční přepravu od 4. dubna pod společný název. „Firma má v Česku zázemí, za hranicemi ale název nebyl úplně nejšťastnější,“ vysvětlil rozhodnutí majitel společnosti Radim Jančura. Dalším důvodem má být podle ředitelky autobusové dopravy společnosti Ivany Kašické větší propojení s vlaky. Značku RegioJet už společnost na železnicích používá delší dobu v Česku i na Slovensku.

Přejmenování celé společnosti se Student Agency rozhodla spojit s dodávkou 45 nových autobusů Irizari8. Ty už jsou polepené novým logem RegioJet. Nové jméno se objevuje i na autobusech na lince Praha-Brno či na autobusových nádražích v obou městech. V průběhu následujících týdnů dojde postupně k přejmenování celé flotily, propagačních materiálů i nádražních hlášení.

Celý proces změny názvu bude podle Ivany Kašické trvat do konce roku a obnáší kromě jiného i komunikaci se zahraničními partnery. Je potřeba zabezpečit, aby změna názvu nevedla k problémům například s licencemi.

Rozhodnutí i zpracování nového jména proběhlo s výjimkou výroby polepů a tisku materiálů v rámci společnosti. Na změně nepracovala žádná agentura a zatím ji nedoprovází žádná větší propagace. Pouze na sociálních sítích společnosti a několika citylightech se objevila grafika upozorňující na změnu. „Chceme počkat na první vlnu reakcí a pak se rozhodneme, jestli budeme nasazovat větší komunikační kampaň,“ vysvětluje Kašická.

Vizuál ilustrující změnu názvu se objevil pouze na sociálních sítích společnosti a několika citylightech.
Foto: Regiojet

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345