Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Student Agency se přejmenovala na RegioJet. Kampaň ke změně zatím nechystá

Už ne Student Agency a RegioJet, ale pouze RegioJet. Přepravní společnost Radima Jančury spojila svou autobusovou a železniční přepravu od 4. dubna pod společný název. „Firma má v Česku zázemí, za hranicemi ale název nebyl úplně nejšťastnější,“ vysvětlil rozhodnutí majitel společnosti Radim Jančura. Dalším důvodem má být podle ředitelky autobusové dopravy společnosti Ivany Kašické větší propojení s vlaky. Značku RegioJet už společnost na železnicích používá delší dobu v Česku i na Slovensku.

Přejmenování celé společnosti se Student Agency rozhodla spojit s dodávkou 45 nových autobusů Irizari8. Ty už jsou polepené novým logem RegioJet. Nové jméno se objevuje i na autobusech na lince Praha-Brno či na autobusových nádražích v obou městech. V průběhu následujících týdnů dojde postupně k přejmenování celé flotily, propagačních materiálů i nádražních hlášení.

Celý proces změny názvu bude podle Ivany Kašické trvat do konce roku a obnáší kromě jiného i komunikaci se zahraničními partnery. Je potřeba zabezpečit, aby změna názvu nevedla k problémům například s licencemi.

Reklama
ČEZ

Rozhodnutí i zpracování nového jména proběhlo s výjimkou výroby polepů a tisku materiálů v rámci společnosti. Na změně nepracovala žádná agentura a zatím ji nedoprovází žádná větší propagace. Pouze na sociálních sítích společnosti a několika citylightech se objevila grafika upozorňující na změnu. „Chceme počkat na první vlnu reakcí a pak se rozhodneme, jestli budeme nasazovat větší komunikační kampaň,“ vysvětluje Kašická.

Vizuál ilustrující změnu názvu se objevil pouze na sociálních sítích společnosti a několika citylightech.
Foto: Regiojet

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)