Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sport táhne hlavně v televizi

V minulých týdnech jsme řešili významné sportovní akce letošního roku z hlediska toho, jak lidé odhadují umístění naší hokejové a fotbalové reprezentace nebo z hlediska počtu medailí našich sportovců na letní olympiádě. Dnes se podíváme na to, zda lidé budou tyto sportovní události sledovat a zda osobně v místě konání, nebo v televizi.

Čtyři pětiny lidí z české on-line populace odpověděly, že budou sledovat mistrovství světa v hokeji. Na letní olympiádu se plánují dívat tři čtvrtiny lidí, na fotbal zhruba polovina.

Nikoho určitě nepřekvapí skutečnost, že téměř všichni se budou dívat v televizi. Nicméně přibližně půl procenta respondentů označilo odpověď, že budou v místě konání, mají vstupenky.

Reklama
Abovalve

Mezi lidmi, kteří uvedli, že se dívat nebudou, převládají ženy či lidé ve věku 18-34 let nad staršími. Nutno ovšem podotknout, že v případě hokeje či olympiády nejsou tyto rozdíly ve sledovanosti zdaleka tak výrazné jako v případě sledování ME ve fotbale.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)