Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Protonové centrum čeká na zázrak

Proton Therapy Center se snaží upozornit na inovativní metody léčby rakoviny spojením s filmem Jak básníci čekají na zázraky. Viuzály jsou k vidění především v printu, například v deníku Metro. Je to pro kliniku vhodná forma propagace? A jak se povedla grafika?

 

Mám jít teda do kina, nebo na prohlídku? U mě tohle partnerství snižuje vnímanou odbornost Protonového centra.

Martin Svetlík, kreativní ředitel, Symbio

Reklama
ČEZ

 

Trvalo mi dlouho, než jsem přišel na to, co se po mně chce. Mám jít do kina, nebo si léčit prostatu? Kreativně to není dobře zpracované a ve výsledku degraduje jinak zajímavou technologii.

Jan Vacek, motion graphics designer, Wunderman

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)