Protonové centrum čeká na zázrak

Proton Therapy Center se snaží upozornit na inovativní metody léčby rakoviny spojením s filmem Jak básníci čekají na zázraky. Viuzály jsou k vidění především v printu, například v deníku Metro. Je to pro kliniku vhodná forma propagace? A jak se povedla grafika?

 

Mám jít teda do kina, nebo na prohlídku? U mě tohle partnerství snižuje vnímanou odbornost Protonového centra.

Martin Svetlík, kreativní ředitel, Symbio

 

Trvalo mi dlouho, než jsem přišel na to, co se po mně chce. Mám jít do kina, nebo si léčit prostatu? Kreativně to není dobře zpracované a ve výsledku degraduje jinak zajímavou technologii.

Jan Vacek, motion graphics designer, Wunderman

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba