Zamysleli jste se někdy nad tím, že LinkedIn není jenom síť kontaktů a prostor ke zveřejňování profesních životopisů, ale také jednoduchá cesta, jak kvalitním obsahem podpořit svou práci? Atraktivitu této platformy pro content marketing značně zvýšilo otevření sekce Pulse přede dvěma lety. Přibyla tak další možnost, jak na sebe upozornit kromě pravidelné aktualizace statusů, přispívání v diskusních skupinách nebo udržování firemní stránky.
Zvířátka a jídlo vynechte
Krátké poznámky a upoutávky se vejdou do statusu přímo na vašem osobním profilu. Stejně tak můžete připojit odkazy na svůj blog, videozáznamy nebo podcasty. Od jiných sociálních sítí se LinkedIn odlišuje podporou pro prezentace a textové dokumenty (mimo jiné proto, že LinkedIn vlastní populární platformu SlideShare).
Při publikování příspěvků se vyhněte obsahu, který patří spíš na Facebook. Nezásobujte své kontakty fotkami snídaně ani domácích mazlíčků. Prezentujte své oborové dovednosti nebo názory na věci relevantní pro vaši profesní síť. Publikujte pravidelně, ale zároveň to nepřehánějte s četností příspěvků a vyvarujte se neustálé „tvrdé“ propagace značek a produktů. Zkrátka mějte na paměti, že ani firemní obsah nesmí publikum otravovat.
Kratší příspěvky můžete umisťovat také na firemní stránky, jejichž výhodou je možnost podpořit dosah statusů placenou inzercí (podobně jako na Facebooku jsou pak označeny jako sponzorovaný obsah).
Část uživatelů už navíc může vedle krátkých příspěvků publikovat i dlouhé a bohatě formátované blogové příspěvky na platformě Pulse. Texty tam mohou mít velkou úvodní fotku, pracovat s odkazy nebo používat vložená videa.
Na LinkedIn Pulse si můžete přečíst řadu zajímavých příběhů. Třeba o úspěchu sladkosti, která se shodou okolností jmenuje také Pulse.
Foto: Shutterstock