Pražský deník zkvalitní svůj obsah pro současnou cílovou skupinu. Předeslal to Michal Klíma, generální ředitel VLP. K tomu bude přispívat 30členná redakce, která vznikla sloučením stávající redakce Pražského deníku a redakce dodávající celostátní obsah. Spolupracovat bude i s novináři z tabletového deníku Dotyk a část obsahu bude také regionálního charakteru.
Nové vydání Pražského deníku vyjde v 70tisícovém nákladu a bude stát deset korun. Rozšířil se i počet distribučních míst, kterých jsou aktuálně zhruba tři tisíce. Vydavatelství chce noviny nabídnout i předplatitelům časopisové sekce, která po spojení s Astrosatem čítá 30 tisíc lidí. Redesign novin doprovází i kampaň, již obstarala agentura Dark Side.
„Nejsou to noviny o Praze, ale noviny pro Prahu,“ nastínil nový koncept Pražského deníku Roman Gallo, který za projektem stojí. Redesignovaný titul by měl nabídnout praktické pražské zpravodajství primárně zaměřené na řešení „životních situací“, servisní informace z města, datovou žurnalistiku, ale i sportovní či ekonomické zpravodajství. VLP se chce po převzetí skupinou Penta soustředit na profesionalizaci managementu. V září se redakce Pražského deníku i časopisecké sekce přestěhuje do Jinonic, kde vznikne integrovaný newsrooom.
„Aktuálně prodáváme stovky až tisíce kusů Pražského deníku,“ řekl Michal Klíma. VLP by situaci chtělo zvrátit díky redesignu, zkvalitnění obsahu a redakčním změnám.
Foto: VLP