Leguáni Kubiška a Pepino zůstávají ve svých výbězích v pražské zoo na rozdíl od ibisů, kteří na začátku března uletěli ze svých voliér a zahrada jejich útěku vhodně využila pro svou komunikaci. Tweety ředitele zahrady Miroslava Bobka dokonce dostaly ibisy na stránky většiny českých médií. Pověstná nápaditost však v případě aktuálního vizuálu zůstala společně s leguány tak trochu pod zámkem.
Tapír už odrostl, slůně se ještě nestačilo nafotit, a tak dává zahrada příležitost i té, řekněme méně atraktivní zvířeně. Proč ne? Nicméně vizuální podoba mi oproti minulým kampaním pražské zoo nepřipadá úplně povedená. Pro pandu si v Troji budou muset připravit něco lepšího…
Vojtěch Raiman, copywritter a kreativec, Dark Side
Zoo Praha má tradičně silnou outdoorovou komunikaci. V tomto případě mi však přijde, že si grafika i kreativci vzali dovolenou. Ve srovnání s ostatními kreativami pražské zoo je to krok zpátky.
Filip Huněk, account director, Aqua Digital