Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PIAF o sportu i luxusu

Agentury Leo Burnett Advertising, Ogilvy Group a Kaspen/Jung von Matt mají nejvíc nominací v letošním – sedmém – ročníku soutěže mezinárodního festivalu reklamy PIAF.

Mezinárodní porota pod vedením kreativního ředitele renomované agentury Adam & Eve DDB London Bena Tolleta zařadila na shortlist soutěže z dílny Leo Burnett třikrát sociální projekt Brundibár z ghetta a dvakrát kampaň pro Rádio Impuls, z dílny Ogilvy & Mather třikrát kontroverzní „živý“ poutač na výstavu režiséra Davida Cronenberga a jednou reklamu pro Tesco a z Kaspenu dvakrát projekt pro Ikeu a jednou pro Budějovický Budvar. Po dvou nominacích mají ještě agentury Fallon a Mustard, přičemž všechny za práce pro Škodu Auto. A po jednom zápisu na shortlist získaly Starcom Mediavest, Triad Advertising, McCann Prague, Scholz & Friends a Symbio Digital. Do finále bylo ovšem celkem nominováno 140 prací 61 agentur z 18 zemí, přičemž nejúspěšnějším subjektem je BBDO Russia Group s 12 nominacemi. Mezi účastníky festivalu ale letos najdeme i agentury z Jižní Koreje, Singapuru, Japonska nebo Kanady.

Slavnostní přehlídkou vítězných prací pak vyvrcholí dvoudenní konference PIAF, která bude probíhat – už tradičně – v podzemí pražského Veletržního paláce 26. a 27. dubna.

Reklama

Na ní se představí na tři desítky řečníků z deseti zemí. První den bude zaměřen na marketing a komunikaci ve sportu a interaktivní workshopy, druhý pak přinese prezentace zahraničních hvězdných spíkrů včetně samotného předsedy poroty Tolletta, kreativního ředitele švýcarské agentury Saatchi & Saatchi Jasona Romeyka nebo Shandora Gancse z agentury BSUR, který bude přednášet o tom, jak může koncept pomoci luxusním značkám nalézt ztracenou relevanci.

Když to funguje, proč to měnit. Festival PIAF se tradičně koná v podzemních prostorách Veletržního paláce.
Foto: PIAF

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)