PIAF o sportu i luxusu

Agentury Leo Burnett Advertising, Ogilvy Group a Kaspen/Jung von Matt mají nejvíc nominací v letošním – sedmém – ročníku soutěže mezinárodního festivalu reklamy PIAF.

Mezinárodní porota pod vedením kreativního ředitele renomované agentury Adam & Eve DDB London Bena Tolleta zařadila na shortlist soutěže z dílny Leo Burnett třikrát sociální projekt Brundibár z ghetta a dvakrát kampaň pro Rádio Impuls, z dílny Ogilvy & Mather třikrát kontroverzní „živý“ poutač na výstavu režiséra Davida Cronenberga a jednou reklamu pro Tesco a z Kaspenu dvakrát projekt pro Ikeu a jednou pro Budějovický Budvar. Po dvou nominacích mají ještě agentury Fallon a Mustard, přičemž všechny za práce pro Škodu Auto. A po jednom zápisu na shortlist získaly Starcom Mediavest, Triad Advertising, McCann Prague, Scholz & Friends a Symbio Digital. Do finále bylo ovšem celkem nominováno 140 prací 61 agentur z 18 zemí, přičemž nejúspěšnějším subjektem je BBDO Russia Group s 12 nominacemi. Mezi účastníky festivalu ale letos najdeme i agentury z Jižní Koreje, Singapuru, Japonska nebo Kanady.

Slavnostní přehlídkou vítězných prací pak vyvrcholí dvoudenní konference PIAF, která bude probíhat – už tradičně – v podzemí pražského Veletržního paláce 26. a 27. dubna.

Na ní se představí na tři desítky řečníků z deseti zemí. První den bude zaměřen na marketing a komunikaci ve sportu a interaktivní workshopy, druhý pak přinese prezentace zahraničních hvězdných spíkrů včetně samotného předsedy poroty Tolletta, kreativního ředitele švýcarské agentury Saatchi & Saatchi Jasona Romeyka nebo Shandora Gancse z agentury BSUR, který bude přednášet o tom, jak může koncept pomoci luxusním značkám nalézt ztracenou relevanci.

Když to funguje, proč to měnit. Festival PIAF se tradičně koná v podzemních prostorách Veletržního paláce.
Foto: PIAF

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen