Agentury Leo Burnett Advertising, Ogilvy Group a Kaspen/Jung von Matt mají nejvíc nominací v letošním – sedmém – ročníku soutěže mezinárodního festivalu reklamy PIAF.
Mezinárodní porota pod vedením kreativního ředitele renomované agentury Adam & Eve DDB London Bena Tolleta zařadila na shortlist soutěže z dílny Leo Burnett třikrát sociální projekt Brundibár z ghetta a dvakrát kampaň pro Rádio Impuls, z dílny Ogilvy & Mather třikrát kontroverzní „živý“ poutač na výstavu režiséra Davida Cronenberga a jednou reklamu pro Tesco a z Kaspenu dvakrát projekt pro Ikeu a jednou pro Budějovický Budvar. Po dvou nominacích mají ještě agentury Fallon a Mustard, přičemž všechny za práce pro Škodu Auto. A po jednom zápisu na shortlist získaly Starcom Mediavest, Triad Advertising, McCann Prague, Scholz & Friends a Symbio Digital. Do finále bylo ovšem celkem nominováno 140 prací 61 agentur z 18 zemí, přičemž nejúspěšnějším subjektem je BBDO Russia Group s 12 nominacemi. Mezi účastníky festivalu ale letos najdeme i agentury z Jižní Koreje, Singapuru, Japonska nebo Kanady.
Slavnostní přehlídkou vítězných prací pak vyvrcholí dvoudenní konference PIAF, která bude probíhat – už tradičně – v podzemí pražského Veletržního paláce 26. a 27. dubna.
Na ní se představí na tři desítky řečníků z deseti zemí. První den bude zaměřen na marketing a komunikaci ve sportu a interaktivní workshopy, druhý pak přinese prezentace zahraničních hvězdných spíkrů včetně samotného předsedy poroty Tolletta, kreativního ředitele švýcarské agentury Saatchi & Saatchi Jasona Romeyka nebo Shandora Gancse z agentury BSUR, který bude přednášet o tom, jak může koncept pomoci luxusním značkám nalézt ztracenou relevanci.
Když to funguje, proč to měnit. Festival PIAF se tradičně koná v podzemních prostorách Veletržního paláce.
Foto: PIAF