Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Osvěžte firemní newsletter novými nápady. Hlad je po praktických návodech

Dobré rady zdarma jsou jednou z nejlepších cest, jak přimět odběratele newsletteru, aby se začetli do obsahu. Osvědčují se podobně jako videonávody na YouTube: čtenáři se chtějí dozvědět něco nového, co rozšíří jejich dosavadní znalosti. Inspirujte se následujícími náměty, jak obohatit obsah e-mailových zpravodajů.

Zvědavost jako motor newsletteru

Bezplatné jednoduché webináře, kurzy na pokračování, návody a doporučení fungují nejen u stávajících odběratelů, ale také jako magnet pro získání nových. Z podobného soudku jsou vzdělávací články: překvapte příjemce něčím, co ještě nezná, anebo ho naveďte, jak správně použít novinku na trhu.

Pokud podobným obsahem pravidelně zásobujete firemní blog, zahrňte ukázky z něj také do e-mailu. Využijte newsletter k zodpovězení nejčastějších otázek zákazníků a zároveň podchyťte zpětnou vazbu – dejte jim možnost, aby se ze zpravodaje proklikli na dotazník, průzkum nebo jednoduché hlasování (ideálně podpořené drobnou odměnou za účast). Přidejte názorné příklady, jak používat produkty, a podělte se o příběhy spokojených zákazníků, které podpoří „lidskou tvář“ vašeho obchodu. Té také pomůže, když newsletter nebude odesílat jen anonymní firma, ale (alespoň naoko) konkrétní zaměstnanec.

Reklama
ČEZ

Spolehlivým tahákem jsou slevové kupony a výhodné nabídky pro odběratele. Přínos mohou mít i odkazy na obsah třetích stran, třeba na recenze vašich služeb a výrobků. A už tradičním fíglem k přilákání pozornosti jsou fotky: od zákulisí firmy až po inovativní produktové snímky.

Příklad „lidské image“ firmy. Newsletter Brašnářství Tlustý upozorňuje na rozšíření sortimentu prostřednictvím fotky konkrétního člověka, který se učí vyrábět nový produkt.
Foto: Brašnářství Tlustý

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)