Skoro třináct milionů zhlédnutí už na Facebooku a na YouTube nasbírala reklama LG Mobile na telefon G5. Firma do minutového spotu angažovala britského herce Jasona Stathama, známého z filmů Kurýr, Podfu(c)k nebo Expendables. Agentura Energy BBDO najala režiséra Fredrika Bonda, který v Los Angeles natočil malý akční film o podivném dnu, kdy město zaplaví klony Jasona Stathama v nejrůznějších převlecích. To vyvolá řadu bitek a dramatických situací, které ale všichni stihnou včas natočit na mobil, protože k němu všichni samozřejmě mají spoustu snadno použitelného příslušenství. Po pravdě ale víc než propagované doplňky oceníte spíš práci maskérů a trikových expertů, kteří dokázali Stathama proměnit nejméně v desítku postav, jež se navíc často vyskytují společně v jednom záběru.
Celosvětovou reklamu na G5 představila firma na začátku dubna. Jako primární médium vybrala Facebook, kde klip sdílelo skoro sto tisíc lidí. Hudební podklad tvoří remixovaný motiv známé finské písničky Ievan Polkka, která je sama delší dobu internetovým hitem.