Budoucí kariéra v oboru marketingu a firemní komunikace se začala pro Jána Kondáše rýsovat až s pozdějším studiem na univerzitách ve Velké Británii a USA a s MBA diplomem v oblasti PR a budování reputace firmy v kapse. Původně je totiž absolventem fyziky polovodičů na Univerzitě Komenského v Bratislavě. Do jeho současné agendy v Tesco Stores ČR, kam nastoupil v únoru, spadá externí a interní komunikace, aktivity v oblasti společenské zodpovědnosti i vztahy s vládními institucemi. V řetězci se má podílet i na zavádění transformačního programu One Europe v zemích střední Evropy. „Příležitosti, které mi život nabídl, mě zavedly do firem, které procházely zásadními transformačními procesy,“ říká. Právě tehdy zjistil, že v této oblasti vidí svou budoucnost. „Dělat profesionální korporátní komunikaci mě nesmírně baví pro její různorodost i komplexnost zároveň.“ Tu si naplno vyzkoušel zejména během devítiletého působení (2002-2011) ve společnosti Slovak Telekom na pozici ředitele pro korporátní komunikaci. Navzdory nepříznivé výchozí situaci se firmě pod jeho vedením podařilo „narovnat“ vztahy s novináři, zvýšit svůj kredit v rámci mediální obce a zlepšit svou celkovou reputaci. V rámci připravené strategie navrhl nové způsoby a formy komunikace s médii, mezi vrcholovými manažery prosadil transparentnější mediální politiku a novináře si získal formátem Happy Hours, v rámci nějž se mohli pravidelně a v neformálním prostředí setkávat s nejvyššími představiteli firmy. Inovací se nebál ani v oblasti interní komunikace. „Failure is not an option…“ čili selhání nepřichází v úvahu, tak zní osobní motto Jána Kondáše v profesním životě. Dnes již s úsměvem vzpomíná na horké chvilky, kdy přivázán lanem ke skále kdesi v Tatrách řešil krizovou komunikaci svého bývalého zaměstnavatele: „Z druhého konce mě novinář žádal o stanovisko k tomu, že do interní sítě firmy se nabourali hackeři. Sociální sítě jsou toho prý plné a hackeři se k ataku veřejně přiznali.“
Před nástupem do Teska pracoval na pozici managing partner pro společnost Arcys, kde se zabýval strategickým poradenstvím v oblasti korporátní komunikace. Jánu Kondášovi je 51 let. Ze sportů mu jsou blízké cyklistika a volejbal, rád chodí na horské túry a vaří. Část volného času věnuje spolupráci s neziskovkami.