Dvojnásobné plnění v případě mozkové příhody. To chceš!

Kampaň na životní pojištění je pro kreativce vždy obtížná disciplína. Pojištění Flexi chce zaujmout kampaní od agentury Rust. Ta poběží v televizi i v on-linu a objeví se v tisku. Povedl se vizuál? A jak hodnotíte celou kreativní myšlenku značky s krkolomným názvem Pojišťovna České spořitelny?

„Odkomunikujte mrtvici jako veselou událost. A ať to sedí s těma tabletama, co do našich reklam strkáme vždycky. Headline ať je tvrdě produktovej!“ S tím toho kreativec moc nevykouzlí.

Filip Kukla, kreativní ředitel týmu Red, McCann

 

Celý kreativní koncept Flexi pojištění s dvojsmysly funguje daleko lépe jako příběh v TV. Ve statické formě se vtip vytratil a zůstal jen nudný, oku nelahodící leták.

Martin Pasecký, kreativní ředitel, Leo Burnett

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia