Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dvojnásobné plnění v případě mozkové příhody. To chceš!

Kampaň na životní pojištění je pro kreativce vždy obtížná disciplína. Pojištění Flexi chce zaujmout kampaní od agentury Rust. Ta poběží v televizi i v on-linu a objeví se v tisku. Povedl se vizuál? A jak hodnotíte celou kreativní myšlenku značky s krkolomným názvem Pojišťovna České spořitelny?

„Odkomunikujte mrtvici jako veselou událost. A ať to sedí s těma tabletama, co do našich reklam strkáme vždycky. Headline ať je tvrdě produktovej!“ S tím toho kreativec moc nevykouzlí.

Filip Kukla, kreativní ředitel týmu Red, McCann

Reklama
ČEZ

 

Celý kreativní koncept Flexi pojištění s dvojsmysly funguje daleko lépe jako příběh v TV. Ve statické formě se vtip vytratil a zůstal jen nudný, oku nelahodící leták.

Martin Pasecký, kreativní ředitel, Leo Burnett

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)