Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: Honky-Tonky-Zonky. Blues pro banky

Práce pro firmy nabízející půjčky není nic moc příjemného. Některé ani nečekají, že jim někdo zaplatí, a rovnou se těší, jak pohledávku předají exekutorům. Některé další sice mají morálnější byznys plán, ale musí mířit na nízké pudy těch, kteří si nechtějí odepřít krátkodobé potěšení a pomalu sklouzávají do dluhové pasti.

Takže když vám pak potřetí za večer ve vysílání běží reklama páru zpívajícího „Dík, že jsi mi tak blízký, že úrok máme nízký“, máte plné zuby těch, kdo si půjčky berou, i těch, kdo je nabízejí.

Nová služba Zonky, kde si lidé půjčují od lidí, je výjimkou. Je milá, působí věrohodně a její koncept je srozumitelný – na rozdíl od nejrůznějších bankovních nabídek, které vám vrátí tři osminy čtvrté splátky, pokud je pátek a neprší.

Reklama
MMcite

Podobné služby na principu sociálních sítí působí na lidi jako osvěžující honky-tonky. A jako blues pro banky. Bankovnictví má budoucnost. Banky nikoliv.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)