Alpský lyžař Bank tváří islandského Skyru

Čerstvě penzionovaný reprezentant ve sjezdovém lyžování, olympionik Ondřej Bank, si na nedostatek práce pravděpodobně stěžovat nebude.

Nedávno oznámil, že hledá ambasadora pro svou úspěšně se rozjíždějící značku sportovního vybavení a oblečení Vagus, teď se sám stal tváří jiného produktu.

Od května bude totiž vystupovat v reklamě na Skyr, což je tradiční islandský zakysaný výrobek – „něco mezi jogurtem a tvarohem“ -, který na český trh premiérově uvádí Bohušovická mlékárna z potravinářského holdingu Accom.

Zatímco momentálně je propagace zajišťována především POS materiály, od poloviny května bude nasazena hlavní fáze kampaně, kterou připravuje agentura Smart Point ve spolupráci s autorem komunikačního konceptu Petrem Voborským. Mediální plán zahrnuje „intenzivní spotovou kampaň v celoplošných televizích“, on-line nástroje a sociální sítě, připraveny jsou i PR aktivity.

„Ve finální fázi schvalování se objevila zpráva, že Ondřej ukončil sezonu a s největší pravděpodobností i aktivní kariéru. Oceňuji, že klient v konceptu nezměnil ani čárku. Správně pochopil, že přínos Ondřejovy osobnosti pro značku se tím nijak nesnižuje,“ říká autor konceptu Petr Voborský.

„Spolupráce s Ondřejem byla vynikající, velmi brzy a zcela přirozeně vzal produkt doslova za svůj, aktivně se podílel i na některých nápadech vznikajících při improvizacích přímo během natáčení,“ říká šéf agentury Ondřej Škarka. „S klientem se nám podařilo připravit dynamický a zajímavý mediamix, jehož páteří je kromě televizních spotů také využití inovativních sofistikovaných nástrojů Facebooku,“ dodává.

Prodá vám sympaťák Bank „tradiční islandský zakysaný výrobek“?
Foto: Smart Point

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720