Čerstvě penzionovaný reprezentant ve sjezdovém lyžování, olympionik Ondřej Bank, si na nedostatek práce pravděpodobně stěžovat nebude.
Nedávno oznámil, že hledá ambasadora pro svou úspěšně se rozjíždějící značku sportovního vybavení a oblečení Vagus, teď se sám stal tváří jiného produktu.
Od května bude totiž vystupovat v reklamě na Skyr, což je tradiční islandský zakysaný výrobek – „něco mezi jogurtem a tvarohem“ -, který na český trh premiérově uvádí Bohušovická mlékárna z potravinářského holdingu Accom.
Zatímco momentálně je propagace zajišťována především POS materiály, od poloviny května bude nasazena hlavní fáze kampaně, kterou připravuje agentura Smart Point ve spolupráci s autorem komunikačního konceptu Petrem Voborským. Mediální plán zahrnuje „intenzivní spotovou kampaň v celoplošných televizích“, on-line nástroje a sociální sítě, připraveny jsou i PR aktivity.
„Ve finální fázi schvalování se objevila zpráva, že Ondřej ukončil sezonu a s největší pravděpodobností i aktivní kariéru. Oceňuji, že klient v konceptu nezměnil ani čárku. Správně pochopil, že přínos Ondřejovy osobnosti pro značku se tím nijak nesnižuje,“ říká autor konceptu Petr Voborský.
„Spolupráce s Ondřejem byla vynikající, velmi brzy a zcela přirozeně vzal produkt doslova za svůj, aktivně se podílel i na některých nápadech vznikajících při improvizacích přímo během natáčení,“ říká šéf agentury Ondřej Škarka. „S klientem se nám podařilo připravit dynamický a zajímavý mediamix, jehož páteří je kromě televizních spotů také využití inovativních sofistikovaných nástrojů Facebooku,“ dodává.
Prodá vám sympaťák Bank „tradiční islandský zakysaný výrobek“?
Foto: Smart Point