Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ADC je spolek kreativních lidí. Naším cílem je objevovat nové, ne zachraňovat staré a přežité. Proto jsme i naši akci posunuli do 21. století

Letošní ročník je výjimečný třeba tím, že naše soutěž přitáhla rekordní počet přihlašovatelů. Celkem jich bylo neuvěřitelných 55!

Už dávno totiž nejsme soutěž pro pár velkých agentur, které si jen chtějí honit trika. Naopak. ADC Creative Awards jsou arénou, kde si mohou poměřit síly Davidové s Goliáši. Kde skvělý nápad, který také funguje, má větší šanci na úspěch než cynické práce cíleně vytvořené jen pro mezinárodní festivaly a pochvalu šéfů z centrál nadnárodních agentur.

Možná proto se některé agentury vzdaly poměřování sil na našem trhu a soustřeďují se jen na virtuální soutěže reklam, které nikdy neviděly svého zákazníka. Jsem za to rád. Čím méně „scumu“, tím lépe! O to víc agentur, které dělají dobrou práci nejen pro festivaly, ale i ve skutečnosti, začíná vnímat Louskáčka jako soutěž, které dává smysl se zúčastnit. To, jak rosteme, je toho jasným důkazem.

Reklama

Co mi ovšem na letošním ročníku dělá ještě větší radost, je konference, která se letos bude konat poprvé. Náš klub je mezinárodně respektovaný a každý na světě – tedy z naší branže – ho zná. Díky tomu se nám podařilo postavit program, který by mnoho komerčních festivalů dalo horko těžko dohromady.

Naši konferenci jsme pojmenovali Be Creative or Die, protože věříme, že dnešní doba dovolí přežít jen těm, kteří se nebojí objevovat nové cesty a kteří jen nenásledují status quo.

Spíkři světové úrovně jako Abraham Abbi Asefaw z The Pop Up Agency, Greg Barth, výborný designér žijící v New Yorku, nebo Šimon Šicko, zakladatel Pixel Federation, jsou lidé z různých odvětví kreativního průmyslu, kteří přesně dokazují výše zmíněné. Lidé, kteří vybudovali světově uznávané firmy. Lidé, za kterými jsou vidět jasné úspěchy.

(Teď mě napadá, jestli by trefnější název pro naši konferenci nebyl Be Real or Die…)

Jsme Art Directors Club – spolek kreativních lidí. Naším cílem je objevovat nové. Nikoliv zachraňovat staré a přežité. Proto jsme se rozhodli naši soutěž změnit a posunout směrem do 21. století.

Těším se na vás, na konferenci a na celou oslavu kreativity Art Directors Club Creative Awards 7. dubna.

Hadji Moussa, předseda, Art Directors Club Czech

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)