Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ADC Creative Awards ovládl Kaspen

Nejvíc sošek brýlatého kreativce si z letošního ročníku soutěže reklamní kreativity ADC Creative Awards odnesli zástupci agentury Kaspen/Jung von Matt. Podařilo se jim proměnit osm z jedenácti nominací, ceny získali téměř výhradně za kampaně realizované pro Budějovický Budvar.

Grand Prix získalo mezinárodní on-line video European Bike Stealing Championships 2015, které pro Škodu Auto vytvořila agentura Mustard. Zlatý ohníček za mimořádný přínos pro českou reklamu dostal Tomáš Otradovec. Klientem roku se díky práci agentury VCCP a dlouhodobé podpoře českého designu stal Heineken. Je to potřetí za sebou, co tento titul dostal pivovar. „Spolupráce s agenturami funguje jako partnerství, ve kterém se smazává, kdo briefuje a kdo kreativně myslí. Jedna strana podmiňuje druhou a naopak,“ řekl k tomu marketingový ředitel Heinekenu Petr Havlíček.

Kaspen/Jung von Matt boduje se svými pracemi pro Budvar dlouhodobě, loni dostal Grand Prix. Letos získal zlatou, třikrát stříbrnou a čtyřikrát bronzovou bustu. Zlato agentura dostala za printovou kampaň Budvar Brutal.

Reklama
Know

Druhý největší počet trofejí – dvě zlaté, dvě stříbrné a dvě bronzové – si odnesla WMC/Grey, které se podařilo proměnit šest ze sedmi nominací. Zlata dostala v kategoriích Design a Craft za kampaň S vodou mizí příběh pro značku Jika společnosti Laufen CZ.

Jako třetí se podle počtu ocenění umístila agentura Ogilvy Group, která získala dvě první a jednu druhou cenu, všechny tři za kampaň The Dying Citylight, z umírajících much sestavenou pozvánku na výstavu tvorby kanadského filmového režiséra Davida Cronenberga. Tři Louskáčky ovšem získala i sesterská Geometry Global za projekt pro Intersport.

Jedno zlato a dva bronzy si odnesla agentura Made by Vaculik, zlato v kategorii Design za reklamní projekt Čokobudky – originální funkční design balení k produktům značky Jaroslav Fischer.

Zlatem porota ocenila ještě spot Naši hrdinové agentury VCCP pro Březňák Heinekenu, webové filmy Not In The Shape They Used To Be agentury Red Fuse Communications pro Hill’s Pet Nutrition, v kategorii Branded Content projekty European Bike Stealing Championships 2015 agentury Mustard pro Škodu Auto a Dívka ve žlutém agentury Triad Advertising pro značku Jihlavanka, v kategorii Design pak vlastní redesign kanálů Nova Sport společnosti CET 21.

České agentury nebo jejich klienti letos do soutěže přihlásili celkem 282 prací, což je o 40 víc než loni, přičemž nejsilněji obsazenou byla kategorie Film. Ocenění získalo 53 prací od 28 různých tvůrců. Celkem bylo v průběhu večera v novoměstském klubu La Loca rozdáno 11 zlatých, 14 stříbrných a 28 bronzových cen. Žádné práce do soutěže opět nepřihlásila agentura Young & Rubicam, která je v současnosti nejúspěšnějším českým subjektem v zahraničí.

Předsedou poroty soutěže byl Samuel Estrada, kreativní a výkonný ředitel McCann Colombia. „Viděli jsme řadu výborných a některé skvělé práce. Překvapilo mě, jak silná byla kategorie Film, dnes bych už chtěl vidět víc digitálních prací a vyloženě mě mrzí nepřítomnost soutěžních příspěvků v kategorii Radio, vždyť je to tak skvělé médium,“ hodnotil soutěž Estrada. Galavečeru poprvé předcházela celodenní konference pod názvem Be Creative or Die.

Zlatý ohníček, cenu za mimořádný přínos pro českou reklamu, dostal za své loňské úspěchy na zahraničních festivalech Tomáš Otradovec.
Foto: Václav Kozák

Agentura Kaspen/Jung von Matt dostala osm cen téměř výhradně za své práce pro Budějovický Budvar.
Foto: ADC Czech

WMC/Grey oslnila porotu projektem pro Laufen CZ.
Foto: ADC Czech

VCCP pomohla Heinekenu k titulu Klient roku i svým skvělým spotem pro jeho Březňák.
Foto: ADC Czech

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu