9. Propagaci Tiguanu zajistí v Česku Kaspen

Agentura Kaspen/Jung von Matt vyhrála dvoukolový tendr Volkswagenu na kreativní komunikační kampaň k uvedení modelu Tiguan na český trh. O práci na kampani se rozdělí s agenturou Doblogoo, která se postará o komunikaci s ambasadory a zajistí eventy při uvedení nového vozu. Kaspen představí Tiguan českým řidičům v lokální kampani s názvem New in Town, která má u nového auta podtrhnout nejmodernější technologie konektivity a vyspělé asistenční systémy. „Stylový vůz pro novodobé dobrodruhy a pro život bez hranic“ se začne prodávat v květnu, ve stejnou dobu má odstartovat také kampaň. Součástí klasické ATL kampaně bude i souběžná komunikace prostřednictvím sociálních sítí, jejímiž tvářemi budou výrazné osobnosti z různých oblastí.

Zatímco česká kampaň VW Tiguan se má jmenovat New in Town, na oficiálním českém webu charakterizuje nové auto slogan Život bez hranic. Tak si vyberte.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba