Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Propagaci Tiguanu zajistí v Česku Kaspen

Agentura Kaspen/Jung von Matt vyhrála dvoukolový tendr Volkswagenu na kreativní komunikační kampaň k uvedení modelu Tiguan na český trh. O práci na kampani se rozdělí s agenturou Doblogoo, která se postará o komunikaci s ambasadory a zajistí eventy při uvedení nového vozu. Kaspen představí Tiguan českým řidičům v lokální kampani s názvem New in Town, která má u nového auta podtrhnout nejmodernější technologie konektivity a vyspělé asistenční systémy. „Stylový vůz pro novodobé dobrodruhy a pro život bez hranic“ se začne prodávat v květnu, ve stejnou dobu má odstartovat také kampaň. Součástí klasické ATL kampaně bude i souběžná komunikace prostřednictvím sociálních sítí, jejímiž tvářemi budou výrazné osobnosti z různých oblastí.

Zatímco česká kampaň VW Tiguan se má jmenovat New in Town, na oficiálním českém webu charakterizuje nové auto slogan Život bez hranic. Tak si vyberte.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)