Agentura Kaspen/Jung von Matt vyhrála dvoukolový tendr Volkswagenu na kreativní komunikační kampaň k uvedení modelu Tiguan na český trh. O práci na kampani se rozdělí s agenturou Doblogoo, která se postará o komunikaci s ambasadory a zajistí eventy při uvedení nového vozu. Kaspen představí Tiguan českým řidičům v lokální kampani s názvem New in Town, která má u nového auta podtrhnout nejmodernější technologie konektivity a vyspělé asistenční systémy. „Stylový vůz pro novodobé dobrodruhy a pro život bez hranic“ se začne prodávat v květnu, ve stejnou dobu má odstartovat také kampaň. Součástí klasické ATL kampaně bude i souběžná komunikace prostřednictvím sociálních sítí, jejímiž tvářemi budou výrazné osobnosti z různých oblastí.
Zatímco česká kampaň VW Tiguan se má jmenovat New in Town, na oficiálním českém webu charakterizuje nové auto slogan Život bez hranic. Tak si vyberte.