9. Propagaci Tiguanu zajistí v Česku Kaspen

Agentura Kaspen/Jung von Matt vyhrála dvoukolový tendr Volkswagenu na kreativní komunikační kampaň k uvedení modelu Tiguan na český trh. O práci na kampani se rozdělí s agenturou Doblogoo, která se postará o komunikaci s ambasadory a zajistí eventy při uvedení nového vozu. Kaspen představí Tiguan českým řidičům v lokální kampani s názvem New in Town, která má u nového auta podtrhnout nejmodernější technologie konektivity a vyspělé asistenční systémy. „Stylový vůz pro novodobé dobrodruhy a pro život bez hranic“ se začne prodávat v květnu, ve stejnou dobu má odstartovat také kampaň. Součástí klasické ATL kampaně bude i souběžná komunikace prostřednictvím sociálních sítí, jejímiž tvářemi budou výrazné osobnosti z různých oblastí.

Zatímco česká kampaň VW Tiguan se má jmenovat New in Town, na oficiálním českém webu charakterizuje nové auto slogan Život bez hranic. Tak si vyberte.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen