Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Vodafone má novou kampaň i s 360° videem

Nová kampaň Vodafonu podporuje nabídku Red+ tarifů. Opět v ní vystupuje známá rodinka v čele s Jiřím Vyorálkem. Vodafone však spolupracoval i s youtuberem přezdívaným NejFake. Ten se objevil v samotném TV spotu a jeho backstage „making of“ materiály zaznamenaly během několika dnů od uveřejnění desítky tisíc interakcí na jeho vlastních kanálech. Cílem nové komunikace je inspirovat veřejnost k tomu, aby v sobě probudila to nejlepší. Celá kampaň je proto zastřešená claimem „Probuďte, co je ve vás – naše síť vás jistí“. Samotné natáčení probíhalo pod vedením režiséra Vojty Kotka v pražském klubu Futurum. Autorem kreativního konceptu je tým McCann Red, produkci zajišťovala agentura Savage a o umístění v médiích se stará mediální agentura MEC Czech. Dalším zajímavým prvkem, který kreativní agentura použila v on-linu, je 360° video, které se točilo na sadu GoPro kamer v rozlišení 4K. Kvalitnější technologie v Česku momentálně není dostupná.

„Kdy se to stane, kdy nastane ten okamžik, že se z vás stane úplnej trapák?“ ptá se na začátku spotu Vodafonu Jiří Vyorálek. „To, že chcete pro ostatní to nejlepší, neznamená, že se musíte vykašlat na svoje sny,“ zní pointa.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu