Nová kampaň Vodafonu podporuje nabídku Red+ tarifů. Opět v ní vystupuje známá rodinka v čele s Jiřím Vyorálkem. Vodafone však spolupracoval i s youtuberem přezdívaným NejFake. Ten se objevil v samotném TV spotu a jeho backstage „making of“ materiály zaznamenaly během několika dnů od uveřejnění desítky tisíc interakcí na jeho vlastních kanálech. Cílem nové komunikace je inspirovat veřejnost k tomu, aby v sobě probudila to nejlepší. Celá kampaň je proto zastřešená claimem „Probuďte, co je ve vás – naše síť vás jistí“. Samotné natáčení probíhalo pod vedením režiséra Vojty Kotka v pražském klubu Futurum. Autorem kreativního konceptu je tým McCann Red, produkci zajišťovala agentura Savage a o umístění v médiích se stará mediální agentura MEC Czech. Dalším zajímavým prvkem, který kreativní agentura použila v on-linu, je 360° video, které se točilo na sadu GoPro kamer v rozlišení 4K. Kvalitnější technologie v Česku momentálně není dostupná.
„Kdy se to stane, kdy nastane ten okamžik, že se z vás stane úplnej trapák?“ ptá se na začátku spotu Vodafonu Jiří Vyorálek. „To, že chcete pro ostatní to nejlepší, neznamená, že se musíte vykašlat na svoje sny,“ zní pointa.