8. Timesy budou svůj web aktualizovat méně často

Britský deník The Times mění systém publikování zpráv na svých webových stránkách a ve své aplikaci. Namísto průběžného publikování během dne, které volí drtivá většina zpravodajských portálů, chtějí „Timesy“ aktualizovat své stránky pouze třikrát denně. Zvolené časy v devět hodin ráno, v poledne a v pět hodin odpoledne mají pomoci čtenářům vytvořit si návyk na pravidelné navštěvování portálu a aplikací. „Lidé si čím dál častěji stěžují na to, že mají příliš mnoho zpráv. Chtějí filtr,“ citovaly Financial Times šéfa digitálu Times Newspapers Limited Alana Huntera. Webové stránky The Times jsou plně zpoplatněné a jejich vydavatel přiznává, že tvz. breaking news čerpají čtenáři spíš zdarma z BBC nebo ze sociálních sítí. Podle jejich zjištění se publikum na The Times obrací spíš kvůli názorům a kvalitě publikovaných materiálů. Deník není úplně prvním, kdo zkouší systém pouze několika edicí denně. Podobně fungují například webové stránky Yahoo News Digest.

Webové stránky deníku The Times jsou plně zpoplatněné. Čtenáři na ně tak nechodí kvůli „breaking news“, ale spíše kvůli názorům a hloubkovým reportážím.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka