Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Timesy budou svůj web aktualizovat méně často

Britský deník The Times mění systém publikování zpráv na svých webových stránkách a ve své aplikaci. Namísto průběžného publikování během dne, které volí drtivá většina zpravodajských portálů, chtějí „Timesy“ aktualizovat své stránky pouze třikrát denně. Zvolené časy v devět hodin ráno, v poledne a v pět hodin odpoledne mají pomoci čtenářům vytvořit si návyk na pravidelné navštěvování portálu a aplikací. „Lidé si čím dál častěji stěžují na to, že mají příliš mnoho zpráv. Chtějí filtr,“ citovaly Financial Times šéfa digitálu Times Newspapers Limited Alana Huntera. Webové stránky The Times jsou plně zpoplatněné a jejich vydavatel přiznává, že tvz. breaking news čerpají čtenáři spíš zdarma z BBC nebo ze sociálních sítí. Podle jejich zjištění se publikum na The Times obrací spíš kvůli názorům a kvalitě publikovaných materiálů. Deník není úplně prvním, kdo zkouší systém pouze několika edicí denně. Podobně fungují například webové stránky Yahoo News Digest.

Webové stránky deníku The Times jsou plně zpoplatněné. Čtenáři na ně tak nechodí kvůli „breaking news“, ale spíše kvůli názorům a hloubkovým reportážím.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)