Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Milka v nové kampani hledá „jemnost uvnitř“

Unikátní kvalita čokolád, která „nás inspiruje, abychom odhalili svou jemnou stránku“, je motivem nové globální kampaně značky Milka se sloganem „Jemnost najdeš uvnitř“. Dvě televizní reklamy z fialové vesnice Lilaberg inspirované alpskými tradicemi vznikly v agentuře Wieden + Kennedy Amsterdam. O lokální PR se v Česku stará Konektor. Milka vyzvala své fanoušky, aby sdíleli videa a fotografie, ve kterých ukazují svoji jemnou stránku, a uživatelské příběhy doplnila o příspěvky celebrit – mj. Ondřeje Sokola, Celeste Buckinghamovou a Leoše Mareše. Příběhy bude značka sdílet nejen na Facebooku a Instagramu, ale i na Snapchatu, který v kampaních nově využívá. Celou aktivaci podporuje také microsite www.jemnostnajdesuvnitr.cz a soutěž Šéfík internetu, která je zaměřená na youtuberství. Během letních měsíců se na Vltavě a Labi objeví originální fialová Milka loď, ve které se návštěvníci budou moci projet a ochutnat čokoládovo-mléčný koktejl Milka Oreo.

Reklama nese poselství, že přesně jako před 115 lety i dnes pochází mléko, které se používá pro výrobu čokolády Milka, výhradně z Alp.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)