Unikátní kvalita čokolád, která „nás inspiruje, abychom odhalili svou jemnou stránku“, je motivem nové globální kampaně značky Milka se sloganem „Jemnost najdeš uvnitř“. Dvě televizní reklamy z fialové vesnice Lilaberg inspirované alpskými tradicemi vznikly v agentuře Wieden + Kennedy Amsterdam. O lokální PR se v Česku stará Konektor. Milka vyzvala své fanoušky, aby sdíleli videa a fotografie, ve kterých ukazují svoji jemnou stránku, a uživatelské příběhy doplnila o příspěvky celebrit – mj. Ondřeje Sokola, Celeste Buckinghamovou a Leoše Mareše. Příběhy bude značka sdílet nejen na Facebooku a Instagramu, ale i na Snapchatu, který v kampaních nově využívá. Celou aktivaci podporuje také microsite www.jemnostnajdesuvnitr.cz a soutěž Šéfík internetu, která je zaměřená na youtuberství. Během letních měsíců se na Vltavě a Labi objeví originální fialová Milka loď, ve které se návštěvníci budou moci projet a ochutnat čokoládovo-mléčný koktejl Milka Oreo.
Reklama nese poselství, že přesně jako před 115 lety i dnes pochází mléko, které se používá pro výrobu čokolády Milka, výhradně z Alp.