Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Rumunská kampaň vyrazila do světa

Až do zahraničních médií se dostala nová kampaň aktivační agentury Geometry Global pro rumunskou fotbalovou federaci a vydavatelství Niculescu Publishing House podporující uvedení nové učebnice matematických úkonů. Fotbaloví reprezentanti rumunského celku nastoupili k nedávnému zápasu proti španělskému celku s dresy bez svých čísel – přesněji řečeno jejich čísla byla vyjádřena lehkými a středně složitými početními úkony. Nejčastěji se jednalo o násobení či sčítání, ale výjimkou nebyly ani mocniny či zlomky. Rumunsko má totiž podle studie Eurostatu nejvyšší míru zanedbávání povinné školní docházky – v roce 2014 to bylo 18 procent. Kampaň se tak snaží apelovat především na autority, učitele, rodiče i další opinion leadery, jimiž jsou také sportovci, aby se zasadili o prevenci tohoto nebezpečného jevu. Nápaditá „aktivace“ sklidila velmi dobrou odezvu i ve světových médiích – a to nejen sportovních. O neobyčejném upozornění na mezery ve výuce na základních školách napsali pochvalně třeba v britském deníku The Guardian nebo v americkém Washington Postu.

Fotbalisté a školy, to prý nikdy nešlo moc dohromady. V Rumunsku však přišli na spojení, které dává krásný smysl.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)