Více než dvě desítky textově unikátních verzí outdooru na sedmi stovkách ploch v Praze, Brně a Ostravě, 28 časově, zájmově i obecně cílených variant on-line bannerů, 11 základních on-line videí doplněných o dalších osm remarketingových realizací a čtyři televizní spoty tvoří novou kampaň portálu Jobs.cz, kterou připravila agentura Outbreak. Stejně jako kampaň podzimní, za kterou byl Outbreak nedávno oceněn bronzem v ADC Creative Awards, i nová komunikace vybízí k zamyšlení nad opravdovou pracovní spokojeností víceméně spokojených zaměstnanců a dodává, že právě teď je správný čas porozhlédnout se po práci, do které se chodí s radostí. „Kampaň jsme navrhli, kde to jen trochu šlo, kontextově. V neděli večer tak v TV i na webu můžete schytat připomínku nedělní deprese před začínajícím pracovním týdnem, ve všední den večer zase připomínku dítěte vyzvednutého ze školky jako posledního,“ vysvětluje Ivo Laurin z Outbreaku. Kontexty byly ověřovány a doplňovány výzkumnou agenturou Simply5. Spoty režíroval Jan Látal v produkci MasterFilm. Pokročilé cílení on-line části kampaně realizují Fragile media. Novinkami v mediaplánu jsou i videoreklama na Instagramu a nestandardní formáty v RTB.
„Do práce byste se mohli skutečně těšit,“ upozorňuje nová kampaň portálu Jobs.cz.