Česká republika se stane první zemí na světě, na jejíž trh nadnárodní společnost Heineken uvede nealkoholickou verzi svého celosvětově úspěšného cideru Strongbow. Launch Strongbowu „nulky“ ve dvou příchutích bude provázet kampaň Nature Remix s claimem „Příroda s čistou hlavou“. To je šikovné, nevíme ale, jak se to bude líbit v rodinném pivovaru Bernard, který pro svá nealkoholická piva už dlouhodobě používá velmi obdobný slogan „S čistou hlavou“. Záměně s konkurencí se snad vyhnula společnost Pivovary Staropramen, která ve své kampani pro uvedení nealkoholické varianty ochuceného piva Staropramen Cool Grep zdůrazňuje prostřednictvím sloganu „Bílá vychlaď, modrá vypij“ signalizaci správného vychlazení nápoje. Kampaň poběží v digitálu, na programech skupiny Prima a na ČT.
Strongbow přináší osvěžující novinku, ale s „prověřeným“ sloganem.