Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. ČR je první zemí, která uvádí Strongbow nealko

Česká republika se stane první zemí na světě, na jejíž trh nadnárodní společnost Heineken uvede nealkoholickou verzi svého celosvětově úspěšného cideru Strongbow. Launch Strongbowu „nulky“ ve dvou příchutích bude provázet kampaň Nature Remix s claimem „Příroda s čistou hlavou“. To je šikovné, nevíme ale, jak se to bude líbit v rodinném pivovaru Bernard, který pro svá nealkoholická piva už dlouhodobě používá velmi obdobný slogan „S čistou hlavou“. Záměně s konkurencí se snad vyhnula společnost Pivovary Staropramen, která ve své kampani pro uvedení nealkoholické varianty ochuceného piva Staropramen Cool Grep zdůrazňuje prostřednictvím sloganu „Bílá vychlaď, modrá vypij“ signalizaci správného vychlazení nápoje. Kampaň poběží v digitálu, na programech skupiny Prima a na ČT.

Strongbow přináší osvěžující novinku, ale s „prověřeným“ sloganem.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)