6. ČR je první zemí, která uvádí Strongbow nealko

Česká republika se stane první zemí na světě, na jejíž trh nadnárodní společnost Heineken uvede nealkoholickou verzi svého celosvětově úspěšného cideru Strongbow. Launch Strongbowu „nulky“ ve dvou příchutích bude provázet kampaň Nature Remix s claimem „Příroda s čistou hlavou“. To je šikovné, nevíme ale, jak se to bude líbit v rodinném pivovaru Bernard, který pro svá nealkoholická piva už dlouhodobě používá velmi obdobný slogan „S čistou hlavou“. Záměně s konkurencí se snad vyhnula společnost Pivovary Staropramen, která ve své kampani pro uvedení nealkoholické varianty ochuceného piva Staropramen Cool Grep zdůrazňuje prostřednictvím sloganu „Bílá vychlaď, modrá vypij“ signalizaci správného vychlazení nápoje. Kampaň poběží v digitálu, na programech skupiny Prima a na ČT.

Strongbow přináší osvěžující novinku, ale s „prověřeným“ sloganem.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia