Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. WPP chce v Česku sestěhovat 1400 lidí

Na české agenturní scéně pravděpodobně brzy dojde k fenomenálnímu přesunu. Nadnárodní komunikační holding WPP chce všechny své české subjekty přestěhovat do jedné společné budovy. Podle zdroje z holdingu jde o standardní proceduru, kterou skupina šetří náklady a která se nabídla díky tomu, že některým místním firmám dobíhají nájemní smlouvy. Fascinující na tom ovšem je, že stěhování se bude týkat 1400 lidí. Do WPP totiž v Česku patří nejen největší česká agentura Wunderman nebo kreativně úspěšná Young & Rubicam, ale i mediálka GroupM nebo výzkumná agentura Millward Brown. Projektem, který by měl být finalizován nejpozději do konce tohoto desetiletí, byl pověřen regionální manažer WPP David Lhota.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)