5. WPP chce v Česku sestěhovat 1400 lidí

Na české agenturní scéně pravděpodobně brzy dojde k fenomenálnímu přesunu. Nadnárodní komunikační holding WPP chce všechny své české subjekty přestěhovat do jedné společné budovy. Podle zdroje z holdingu jde o standardní proceduru, kterou skupina šetří náklady a která se nabídla díky tomu, že některým místním firmám dobíhají nájemní smlouvy. Fascinující na tom ovšem je, že stěhování se bude týkat 1400 lidí. Do WPP totiž v Česku patří nejen největší česká agentura Wunderman nebo kreativně úspěšná Young & Rubicam, ale i mediálka GroupM nebo výzkumná agentura Millward Brown. Projektem, který by měl být finalizován nejpozději do konce tohoto desetiletí, byl pověřen regionální manažer WPP David Lhota.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC