Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. MŠMT vyhlásilo tendr na kampaň za 56 milionů

Ministerstvo školství hledá dodavatele pro mediální kampaň na podporu Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání. Předpokládaná hodnota zakázky je 56 milionů korun, kampaň by měla zahrnout televizi, internet a tištěná média. Podle dokumentace veřejné zakázky chce ministerstvo oslovit širokou veřejnost starší 15 let i odborníky. Kampaň by měla trvat třicet měsíců a úřad očekává dodání devíti minipořadů o délce deseti minut a šesti klasických půlminutových televizních spotů. V rámci zakázky hledá také agenturu na plánování a nákup mediálního prostoru pro tyto hotové pořady a spoty. Internetová kampaň se spolehne na bannery a propagaci facebookové stránky operačního programu, v tisku mají vyjít inzeráty.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)