4. Všichni jsme jeden tým, vzkazují olympionici

Dlouhodobou kampaň s mottem „Všichni jsme jeden tým. Czech team“ spustil Český olympijský výbor. Nejen ve sportovních fanoušcích chce probudit odhodlání, fair play, týmového ducha, odvahu a hrdost, přičemž každý z těchto atributů ztělesňují ambasadoři kampaně Kateřina Emmons, David Svoboda, Mirka Topinková Knapková, Vavřinec Hradilek a Martin Doktor. V kampani z dílny Ogilvy & Mather, konkrétně rozhlasovém spotu, nechybí ani Emil Zátopek, jehož osobnost provází v různých podobách český olympijský tým v roce 2016. Kampaň bude ve druhé fázi během léta pokračovat aktivací směrem k olympijským hrám a parkům.

Spot ČOV režíroval David Ondříček, běžkyni ztvárnila herečka Jana Pidrmanová. Další casting: olympionici, fanoušci, dobrovolníci.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka