Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Vinařský fond vybral Momentum a MQI Brno

Vítězem výběrového řízení na komunikační a mediální agenturu pro období 2016-2018 se ve strategicko-kreativní části stala agentura Momentum ze sítě McCann Prague a plánování a nákup inzerce bude mít na starosti MQI Brno. Spolupráce bude zahájena v nejbližší době a první výsledky lze očekávat už během jarní kampaně na podporu moravských a českých růžových vín. Jak vítězné agentury, tak i další uchazeči doporučili fondu pokračovat v zavedených kreativních konceptech s využitím osobnosti Ondřeje Brzobohatého. Podle monitoringu výdajů do reklamy utratil Vinařský fond v loňském roce 14,5 mil. korun.

Ondřej Brzobohatý dosud propagoval tuzemská vína v tisku, na bannerech a ve sponzorských vzkazech v TV, např. u seriálu Vinaři.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)