4. Vinařský fond vybral Momentum a MQI Brno

Vítězem výběrového řízení na komunikační a mediální agenturu pro období 2016-2018 se ve strategicko-kreativní části stala agentura Momentum ze sítě McCann Prague a plánování a nákup inzerce bude mít na starosti MQI Brno. Spolupráce bude zahájena v nejbližší době a první výsledky lze očekávat už během jarní kampaně na podporu moravských a českých růžových vín. Jak vítězné agentury, tak i další uchazeči doporučili fondu pokračovat v zavedených kreativních konceptech s využitím osobnosti Ondřeje Brzobohatého. Podle monitoringu výdajů do reklamy utratil Vinařský fond v loňském roce 14,5 mil. korun.

Ondřej Brzobohatý dosud propagoval tuzemská vína v tisku, na bannerech a ve sponzorských vzkazech v TV, např. u seriálu Vinaři.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay