4. Coca-Cola globálně mění design obalů

Coca-Cola vůbec poprvé ve své stotřicetileté historii zřetelně sjednotí design plechovek a lahví u jednotlivých druhů své nejslavnější limonády. S redesignem začne v květnu v Mexiku a změna postupně přes Spojené státy pronikne do celého světa včetně Česka. Na tuzemském trhu by se obaly měly změnit od Nového roku. Každý produkt získá svoji vlastní barvu. „Černá bude pro Coke zero, stříbrná pro Colu light, zelená pro Colu life, červená potom zůstane ikonické Coca-Cole,“ popsal změnu marketingový šéf Marcos de Quinto. Strategie dostala název One Brand a firma na ní interně pracovala rok a půl. Testy nové podoby probíhaly ve čtrnácti zemích.

 

Každá varianta limonády bude mít svou barvu, ale na všech obalech bude charakteristický červený terčík s dominantním nápisem Coca-Cola.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720