4. Coca-Cola globálně mění design obalů

Coca-Cola vůbec poprvé ve své stotřicetileté historii zřetelně sjednotí design plechovek a lahví u jednotlivých druhů své nejslavnější limonády. S redesignem začne v květnu v Mexiku a změna postupně přes Spojené státy pronikne do celého světa včetně Česka. Na tuzemském trhu by se obaly měly změnit od Nového roku. Každý produkt získá svoji vlastní barvu. „Černá bude pro Coke zero, stříbrná pro Colu light, zelená pro Colu life, červená potom zůstane ikonické Coca-Cole,“ popsal změnu marketingový šéf Marcos de Quinto. Strategie dostala název One Brand a firma na ní interně pracovala rok a půl. Testy nové podoby probíhaly ve čtrnácti zemích.

 

Každá varianta limonády bude mít svou barvu, ale na všech obalech bude charakteristický červený terčík s dominantním nápisem Coca-Cola.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Chatbot
Sluha
Odpovědnost

MAM Exkluzivně v časopise

Alex Dalman a Peter Gasston
Joah Santos
Digimedia 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia