4. Coca-Cola globálně mění design obalů

Coca-Cola vůbec poprvé ve své stotřicetileté historii zřetelně sjednotí design plechovek a lahví u jednotlivých druhů své nejslavnější limonády. S redesignem začne v květnu v Mexiku a změna postupně přes Spojené státy pronikne do celého světa včetně Česka. Na tuzemském trhu by se obaly měly změnit od Nového roku. Každý produkt získá svoji vlastní barvu. „Černá bude pro Coke zero, stříbrná pro Colu light, zelená pro Colu life, červená potom zůstane ikonické Coca-Cole,“ popsal změnu marketingový šéf Marcos de Quinto. Strategie dostala název One Brand a firma na ní interně pracovala rok a půl. Testy nové podoby probíhaly ve čtrnácti zemích.

 

Každá varianta limonády bude mít svou barvu, ale na všech obalech bude charakteristický červený terčík s dominantním nápisem Coca-Cola.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba