Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Socialbakers spouští prediktivní analýzu

Společnost Socialbakers oznámila vylepšení svých nástrojů na analytiku sociálních sítí. Klienti by tak už neměli jen znát, jak si jejich příspěvky na nejpoužívanějších sociálních sítích světa vedou, ale měli by to umět i předpovědět. V rámci nových funkcí se správci sociálních sítí mohou inspirovat u nejúspěšnějších postů na síti obsahujících konkrétní klíčové slovo. Na základě rozboru cílového publika analytika také předpoví, v jaký den a v jaký konkrétní čas je nejvýhodnější posty publikovat a v jaký moment je případně finančně podpořit. Díky propojení s Google Analytics je také možné sledovat i klíčové ukazatele výkonu jako třeba cílové konverze z Facebooku.

O novém nástroji nadšeně tweetoval Jan Řežáb ze San Franciska, kde se koná největší světová konference o Facebooku F8.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)