3. Český Livesport natáčel TV kampaň v JAR

Zpravodajský portál Livesport zahájil v České republice výraznou reklamní kampaň. Televizní spoty pro různé trhy v 50 jazykových i obsahových mutacích se natáčely v Jihoafrické republice. Hlavním cílem kampaně je promo značek jednotlivých webů Livesportu a podpora návštěvnosti. Různá sportovní klání sleduje na webech Livesportu téměř ve 30 jazycích měsíčně 60 mil. diváků. Hlavními komunikačními kanály v mediamixu Livesportu jsou YouTube a televize. Za produkcí kampaně stála společnost Cinemania a producent Martin Kořínek. Režisérem a autorem kreativního konceptu je Filip Racek, o postprodukci se postaral MagicLab a na kampani spolupracovali také BeefBrothers.

Produkci a casting v Kapském Městě zajistila agentura Stillking.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard