2. T-Mobile si vybral TL5, Radegast zase Symbio

T-Mobile začíná v oblasti správy sociálních médií spolupracovat s digitální agenturou TL5, která tak naváže na několikaletou činnost agentury Bubble. T-Mobile dosavadní spolupráci s Bubble ukončil po vzájemné dohodě. „TL5 přišla v rámci tendru s konceptem, který byl pro naše současné potřeby a pro budoucí růst našich on-line kanálů nejlepší,“ řekl Ivo Mareček, který je v T-Mobilu odpovědný za sociální média. Pivní značka Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj zahájila spolupráci se Symbiem. V rámci digitálního servisu se agentura postará nejen o sociální sítě, ale prostřednictvím vlastní videoprodukce Symbiograf se bude podílet i na videoobsahu Radegastu. Hlavní úkolem Symbia je digitální cestou posílit značku Radegast i mimo region severní Moravy.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia