2. ČT vybrala víc peněz za reklamu a teleshopping

Česká televize zveřejnila neauditované hospodářské výsledky za loňský rok. Objem výnosů z komerčních aktivit podle nich klesl o 1,5 procenta. Meziročně sice Kavčí hory získaly více peněz za reklamu a teleshopping, ale méně z barterových operací. Nejvýznamnější část rozpočtu veřejnoprávní televize, televizní poplatky, měla také negativní vývoj. Kavčí hory na nich vybraly o 54 milionů korun meziročně méně. Televize to vysvětluje jednak snížením množství rozesílaných upomínek a jednak poklesem přihlášených televizních přijímačů. Celkový výběr poplatků se tak zastavil na částce 5,6 miliardy korun. Pokles v příjmech kompenzovala Česká televize snížením nákladů na provoz a výrobu programů. Například mzdové náklady ořezala o sedm milionů korun.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba