Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. ČT vybrala víc peněz za reklamu a teleshopping

Česká televize zveřejnila neauditované hospodářské výsledky za loňský rok. Objem výnosů z komerčních aktivit podle nich klesl o 1,5 procenta. Meziročně sice Kavčí hory získaly více peněz za reklamu a teleshopping, ale méně z barterových operací. Nejvýznamnější část rozpočtu veřejnoprávní televize, televizní poplatky, měla také negativní vývoj. Kavčí hory na nich vybraly o 54 milionů korun meziročně méně. Televize to vysvětluje jednak snížením množství rozesílaných upomínek a jednak poklesem přihlášených televizních přijímačů. Celkový výběr poplatků se tak zastavil na částce 5,6 miliardy korun. Pokles v příjmech kompenzovala Česká televize snížením nákladů na provoz a výrobu programů. Například mzdové náklady ořezala o sedm milionů korun.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)