10. Chodítka a tašky upozorňují na stacionář

Pečovatelské centrum Prahy 7 spustilo kampaň „Ztrácí se vám babička/dědeček?“. Přesvědčuje v ní širokou veřejnost, že není žádná ostuda ani selhání obrátit se na odborníky při péči o seniory s počínající Alzheimerovou chorobou. Pro vizuály centrum vybralo dva příklady z reálného života. Jedním je ztracená babička, která v zimě jen v lehkém oblečení krmí labutě na břehu Vltavy. Druhým je dědeček s nákupní taškou plnou bochníků chleba. Kromě letáků, plakátů a reklam ve veřejné dopravě se objevily i instalace ve veřejném prostoru: na území Prahy 7 je několik chodítek a tašek natřených výraznou reflexní barvou.

Zmatená paní s chodítkem upozorňuje na služby denního stacionáře Prahy 7. Stejná chodítka jsou zapuštěná do chodníků na různých místech městské části.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia