Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zákazníci dali opět nejvíc bodů Alze

Ze čtyř milionů recenzí a hodnocení udělených zákazníky v loňském roce vzešli vítězové sedmého ročníku soutěže o nejlepší e-shopy. Absolutním vítězem v Ceně kvality, která se uděluje na základě všech přijatých recenzí a hodnocení za uplynulý rok, se již podruhé za sebou stal e-shop Alza.cz. „Cena kvality se vyhodnocuje na základě spokojenosti reálných zákazníků, kteří nákup v daném e-shopu v loňském roce opravdu uskutečnili,“ říká Tomáš Braverman, ředitel nákupního portálu Heureka.cz, a pokračuje: „Cílem soutěže ShopRoku je právě tyto e-shopy ocenit, označit je, a zákazníkům tak pomoci při výběru toho správného e-shopu.“ Na webu shoproku.cz lze pod třinácti hlavními kategoriemi Ceny kvality zjistit další vítěze a finalisty podkategorií, např. v sekci Auto-moto se o ceny kvality dělí e-shopy se sortimentem pneumatik, autodílů či autodoplňků.

Jednou z podmínek pro registraci v kategorii Cena kvality je zapojení e-shopu ve službě Ověřeno zákazníky a získání certifikátu od Heureky. Tím ze „hry“ vypadávají jinak mediálně známé e-shopy Bonami.cz, Zoot.cz či e-shopy s potravinami, s nimiž metrika Heureky zatím nepracuje.

Cena pro e-shop, který prodává dobrý pocit

Kdo by hledal „velká jména“ jako Mall.cz, CZC.cz či Kasa.cz, najde je v první desítce kategorie Cena popularity. V té o vítězi rozhodují hlasy všech internetových uživatelů, kteří mohli v uplynulých třech měsících hlasovat pro svého oblíbence, a to prostřednictvím hlasovacích formulářů. I tato kategorie má obhájce vítězství, e-shop LevnéElektro.cz. Cenu Heureky letos odborná porota udělila e-shopu Skutečnýdárek.cz. Prostřednictvím nákupu v tomto e-shopu darujete dárkový poukaz s částkou věnovanou na charitativní účely. Originální e-shop je dílem společnosti Člověk v tísni.

Reklama
ČEZ

Nadace díky projektu Skutečný dárek rozdala od roku 2009 např. 1053 ovcí, více než 13 000 kusů drůbeže, postavila 196 včelích úlů a pomohla stovkám rodin v Kambodži. Zdroj: Člověk v tísni

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu