Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Třetina nanáší šampon dvakrát za sebou

Při zkoumání zvyklostí internetové populace ohledně mytí vlasů šamponem vyšlo najevo, že nejobvyklejší je mytí 2-3krát týdně (47 %), typické pro ženy a respondenty s dlouhými vlasy. Denně si myje vlasy pětina, jsou to spíše muži a také lidé s krátkými vlasy, což spolu souvisí. Důvodem častějšího mytí je jak přirozená potřeba je umýt, protože se normálně špiní (32 %), tak mytí v důsledku sportu, práce či jiných aktivit (29 %). Hlavně ženy zmiňují i fakt, že po umytí lze vlasy lépe tvarovat (14 %).

Není nic překvapivého na tom, že většina používá šampon (93 %), přičemž 60 % má alespoň jednu svou oblíbenou značku (spíše ženy). Většina žen používá i některý z regeneračních přípravků, nejčastěji kondicionér, popřípadě masku a olej. Většina mužů (78 %) tyto přípravky nepoužívá vůbec.

Co se týká přímo techniky mytí, šampon nebo jiný prostředek si většina (62 %) nanáší jen jednou (spíše muži). Jednou to stačí, nevidí důvod mýt opakovaně, je to rychlejší, a navíc šetří šampon i životní prostředí. Nicméně celá třetina nanáší šampon opakovaně, a to spíše ženy. Při druhém mytí naopak rozdíl vidí, vlasy se podle nich lépe umyjí a odmastí, je to „poprvé na špínu, podruhé do hloubky“. Někteří zmiňují, že poprvé šampon nepění nebo že tuto techniku doporučuje výrobce či kadeřnice.

Reklama
ČEZ

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)