Během toho totiž máte vy i vaši potenciální parťáci dost času na to si ověřit, jestli vám to bude společně klapat. První a zároveň nejdůležitější věcí, na které jsme se shodli: nehledáme vykonavatele nebo dodavatele, ale opravdové partnery.
Úvodní kolo probíhalo netradičně, a jak jsme brzy zjistili, ne pro všechny to bylo zcela komfortní.
Nepotřebovali jsme se potkávat s majiteli, řediteli nebo tendrovými vlčáky, které vidíte dvakrát, maximálně třikrát – záleží kolikakolový tendr vypíšete. Chtěli jsme vidět přímo konkrétní lidi, kteří s námi budou pracovat na kampaních. Vyžádali jsme si přesné složení týmů, které by se o nás staraly, a to včetně odkazů na jejich LinkedIn profily. Toto je mimochodem fantastický způsob, jak zjistit, jak dlouho je daný člověk ve firmě nebo oboru. Kromě toho se můžete poptat na reference ostatních firem a také si ověřit, kolik času se vám reálně může daný člověk věnovat.
V mém oddělení věřím na fungování týmové chemie. Skupina lidí, která spolu téměř denně řeší výkon, kampaně i nové impulzy, což se občas neobejde bez stresových situací, spolu musí dokonale fungovat a všechno musí hrát.
Během monitoringu jsme zažili, jak naši potenciální parťáci reagují v konfliktních situacích, zda umí argumentovat a obhajovat svůj názor.
Do prvního seznamovacího kola jsme pozvali osm agentur a sešli jsme se s osmdesáti lidmi. Na základě jejich zkušeností a týmové chemie jsme čtyři agentury požádali o přípravu konkrétní reálné kampaně. Třetí a poslední kolo jsme věnovali diskusi nad podílem agentury na success fee.
Monitoring byl pro nás díky jeho otevřenosti i práci s potenciálními týmy skvělou zkušeností a už bychom to nechtěli dělat jinak. Po šesti měsících jsme vybrali B2B Group a věříme, že jsme pro sebe našli toho nej parťáka.
Dorota Kajfoszová, on-line marketing & sales manager, O2