Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Sociální sítě to nové kampani Agrofertu docela spočítaly

Robert Čásenský Nové heslo Agrofertu: „Máme to spočítané!“

Čeština je holt někdy zrádná. Nebo mi něco uniklo?

Martin Veselovský „Máme to spočítané“ via kampaň Agrofertu. Jako že ta firma končí? Nejsem expert na reklamní sdělení, ale tohle je matoucí:-)

Reklama
ČEZ

Darina Vymětalíková Trefovat se do novinářů je zase sport, ehm určité části obyvatelstva, kterou nenazvu veřejně, ale všichni víme:-)

Renata Gurellová Měl by změnit konzultanty a poradce včetně lidí na komunikaci. Ego, obhajování… achjo! Pro smích.

Jan Konečný Ještě by se hodilo připsat – „A vezmem si to všechno zpátky do poslední koruny.“

Radek Klouček A kolik získali na dotacích a vydělali na kšeftech se státem?

Jan Konečný Ale je to tak nějak rok od roku míň a míň, co?

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)