Reklama
Megaboard

Téma: Sociální sítě to nové kampani Agrofertu docela spočítaly

Robert Čásenský Nové heslo Agrofertu: „Máme to spočítané!“

Čeština je holt někdy zrádná. Nebo mi něco uniklo?

Martin Veselovský „Máme to spočítané“ via kampaň Agrofertu. Jako že ta firma končí? Nejsem expert na reklamní sdělení, ale tohle je matoucí:-)

Darina Vymětalíková Trefovat se do novinářů je zase sport, ehm určité části obyvatelstva, kterou nenazvu veřejně, ale všichni víme:-)

Renata Gurellová Měl by změnit konzultanty a poradce včetně lidí na komunikaci. Ego, obhajování… achjo! Pro smích.

Jan Konečný Ještě by se hodilo připsat – „A vezmem si to všechno zpátky do poslední koruny.“

Radek Klouček A kolik získali na dotacích a vydělali na kšeftech se státem?

Jan Konečný Ale je to tak nějak rok od roku míň a míň, co?

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále