Marketing & MediaZákazníci nedají na zeleného mimozemšťana dopustit. Absolutním vítězem ShopRoku 2015 je zase Alza.
Markéta GajdošováJe to nepochopitelné. Reklama je otravná, Alza je neskutečně předražená, spoustu lidí si stěžuje na reklamace… Je to zvyk? Pohodlnost? Přece jen to málokdo doručí tak rychle a pohodlně. Přestože píšu, co píšu, také tam občas nakupuju…
Štěpán MaxaZa mě: pohodlnost (v Praze asi milion výdejních míst + Holešovice), zvyk, širokej sortiment. Reklamám se dá elegantně vyhnout… no a ceny, asi jak kdy, jak u čeho.
Martin MartinovičNesmíte zapomínat na skvělé marketingové tahy… Jako slavné povánoční slevy: tablet stál před Vánocemi např. 5000, v povánočním super výprodeji stál po „60% slevě“ 7000.
Michal Maněk
Žížala @BlanikZ Bez tý zrůdy zelený by na tom byli líp. Maj nejlepší produkt, se kterým image toho pricka nesedí.
Ondřej Aust @ondrejaust Kvarteto na pódiu hraje znělku Hry o trůny? Paráda! Další svěží nápad organizátorů.
Michal Hanáček @hanyes Konečně on-line akce, kde je více než 10 % osob ženského pohlaví.
Roman Krajíček @KrajicekRoman Cena kvality Nábytek: 2. místo Asko – škoda jen, že poličku, co poslali v kartonu bez výplně, předtím prohnali pod bucharem:-)