Už jen do 1. dubna 2016 mohou zájemci posílat přihlášky do letošního ročníku soutěže Český direkt & promo, která je národním kolem mezinárodní soutěže IMC Awards.
V posledních třech ročnících tohoto mezinárodního klání přitom získaly práce českých agentur hned sedm bronzových a stejný počet stříbrných medailí.
„Pro letošní ročník soutěže Český direkt & promo jsme připravili novinky, které reflektují vývoj na trhu. Ve spolupráci s digitální a aktivační sekcí Asociace komunikačních agentur vzniklo několik nových digitálních kategorií a kategorie Destinační marketing a Veřejný zadavatel, což jsou rostoucí segmenty současných zadání. Důležité je také zdůraznit, že ocenění v ČD&P je branou do mezinárodní soutěže IMC Awards,“ připomíná nový ředitel soutěže Ondřej Gottwald, new business director agentury Garp Integrated, který je taky předsedou rady pro Integrovanou marketingovou komunikaci Evropské asociace komunikačních agentur (IMC/EACA).
Tým ČD&P posílila i nová předsedkyně poroty, Naďa Šolcová – specialistka na direct marketing, koučka a zakladatelka Win-win institutu a projektu Win-win network, která loni získala od asociace ADMEZ ocenění Osobnost českého direct marketingu.
Změny v soutěži spočívají konkrétně v tom, že poprvé dohromady splyne v jedné kategorii přímá B2B a B2C komunikace. Nově je zavedena kategorie Destinační marketing, která je určena pro kampaně na podporu cestovního ruchu a regionů obecně.
Poprvé bude také možné přihlásit práce do pěti digitálních kategorií, které pomohlo definovat sdružení Digitální agentury, sekce při AKA. Detailní popis kategorií najdete na webu soutěže.
Vítězství v Českém direktu je vstupenkou do mezinárodních IMC Awards. Co se stane pak, je jen na vás. Třeba uspějete jako loni Wunderman. Nebo sáhnete i po zlatu…
Foto: Wunderman