Proměna ikonických značek vždycky zarazí, obzvlášť když mění barvu.
Byl to McDonald’s, který první začal měnit červené logo na zelené, aby dokázal, že není globalizačním nepřítelem, ale vlastně biorestaurací.
Popravdě už si dnes nedokážu vybavit, jakou barvu logo u nejbližší pobočky vlastně má. Jsme ještě stále na Východě s jeho rudou, nebo už v zeleném Německu?
U Coca-Coly to je jednodušší – ta je stále bezpečně červená. Neplatí to ale pro colu slazenou stévií, kterou jsem objevil nedávno v Makru. Chuť přírodního sladidla skutečně osciluje kdesi mezi červenou a černou variantou.
Předpokládám, že takové věci se nekupují kvůli chuti, ale spíš pro pocit. Když jsem si ten biofeeling ze zelené coly chtěl dopřát minulý týden znovu, v Makru mi oznámili, že to byla jen jakási akce a zelená není.
Co se děje? Neprošli jsme testem modernity?