Reklama
Megaboard

Chytrá Horákyně: Proměna ikonických značek vždycky zarazí

Proměna ikonických značek vždycky zarazí, obzvlášť když mění barvu.

Byl to McDonald’s, který první začal měnit červené logo na zelené, aby dokázal, že není globalizačním nepřítelem, ale vlastně biorestaurací.

Popravdě už si dnes nedokážu vybavit, jakou barvu logo u nejbližší pobočky vlastně má. Jsme ještě stále na Východě s jeho rudou, nebo už v zeleném Německu?

U Coca-Coly to je jednodušší – ta je stále bezpečně červená. Neplatí to ale pro colu slazenou stévií, kterou jsem objevil nedávno v Makru. Chuť přírodního sladidla skutečně osciluje kdesi mezi červenou a černou variantou.

Předpokládám, že takové věci se nekupují kvůli chuti, ale spíš pro pocit. Když jsem si ten biofeeling ze zelené coly chtěl dopřát minulý týden znovu, v Makru mi oznámili, že to byla jen jakási akce a zelená není.

Co se děje? Neprošli jsme testem modernity?

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále