Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: Proměna ikonických značek vždycky zarazí

Proměna ikonických značek vždycky zarazí, obzvlášť když mění barvu.

Byl to McDonald’s, který první začal měnit červené logo na zelené, aby dokázal, že není globalizačním nepřítelem, ale vlastně biorestaurací.

Popravdě už si dnes nedokážu vybavit, jakou barvu logo u nejbližší pobočky vlastně má. Jsme ještě stále na Východě s jeho rudou, nebo už v zeleném Německu?

Reklama
Abovalve

U Coca-Coly to je jednodušší – ta je stále bezpečně červená. Neplatí to ale pro colu slazenou stévií, kterou jsem objevil nedávno v Makru. Chuť přírodního sladidla skutečně osciluje kdesi mezi červenou a černou variantou.

Předpokládám, že takové věci se nekupují kvůli chuti, ale spíš pro pocit. Když jsem si ten biofeeling ze zelené coly chtěl dopřát minulý týden znovu, v Makru mi oznámili, že to byla jen jakási akce a zelená není.

Co se děje? Neprošli jsme testem modernity?

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)