9. Restu pomůže s expanzí a marketingem Petr Billy

Na slovenský a během jara i na maďarský a polský trh expanduje český průvodce po restauracích a zároveň rezervační portál Restu z investiční skupiny Miton. Zpočátku se Restu zaměří na vybudování kvalitní nabídky restaurací v Bratislavě, do konce roku plánuje spolupráci s více než 500 podniky i v dalších slovenských městech. V Maďarsku se Restu zaměří na Budapešť, v Polsku na Varšavu a Krakov. S jednotnou marketingovou strategií pro nové trhy pomůže Restu nově příchozí Petr Billy, dosud marketingový ředitel sportovní značky AlpinePro. Ta pod jeho vedením získala od České marketingové společnosti titul Marketér roku 2013 a již šest let obléká české olympijské výpravy. Dříve působil Billy jako art director v agenturách Arc Worldwide a Leo Burnett.

Petr Billy zodpovídal v AlpinePro za strategii a veškeré nadlinkové, podlinkové a PR aktivity pro Česko, Slovensko a Polsko.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa