9. Restu pomůže s expanzí a marketingem Petr Billy

Na slovenský a během jara i na maďarský a polský trh expanduje český průvodce po restauracích a zároveň rezervační portál Restu z investiční skupiny Miton. Zpočátku se Restu zaměří na vybudování kvalitní nabídky restaurací v Bratislavě, do konce roku plánuje spolupráci s více než 500 podniky i v dalších slovenských městech. V Maďarsku se Restu zaměří na Budapešť, v Polsku na Varšavu a Krakov. S jednotnou marketingovou strategií pro nové trhy pomůže Restu nově příchozí Petr Billy, dosud marketingový ředitel sportovní značky AlpinePro. Ta pod jeho vedením získala od České marketingové společnosti titul Marketér roku 2013 a již šest let obléká české olympijské výpravy. Dříve působil Billy jako art director v agenturách Arc Worldwide a Leo Burnett.

Petr Billy zodpovídal v AlpinePro za strategii a veškeré nadlinkové, podlinkové a PR aktivity pro Česko, Slovensko a Polsko.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia