Na slovenský a během jara i na maďarský a polský trh expanduje český průvodce po restauracích a zároveň rezervační portál Restu z investiční skupiny Miton. Zpočátku se Restu zaměří na vybudování kvalitní nabídky restaurací v Bratislavě, do konce roku plánuje spolupráci s více než 500 podniky i v dalších slovenských městech. V Maďarsku se Restu zaměří na Budapešť, v Polsku na Varšavu a Krakov. S jednotnou marketingovou strategií pro nové trhy pomůže Restu nově příchozí Petr Billy, dosud marketingový ředitel sportovní značky AlpinePro. Ta pod jeho vedením získala od České marketingové společnosti titul Marketér roku 2013 a již šest let obléká české olympijské výpravy. Dříve působil Billy jako art director v agenturách Arc Worldwide a Leo Burnett.
Petr Billy zodpovídal v AlpinePro za strategii a veškeré nadlinkové, podlinkové a PR aktivity pro Česko, Slovensko a Polsko.