Nový název, obsah, frekvence vydávání, formát i vydavatel. České aerolinie od července úplně předělají svůj palubní magazín. Dosavadní dvouměsíčník Review skončí, nahradí ho časopis s názvem Fly OK. Až dosud pro aerolinky připravovala jejich magazín společnost Boomerang Publishing. V poptávkovém řízení na novou podobu si ČSA vybraly jinou firmu – C.O.T. media. Od nového vydavatele chce letecký dopravce změnit design i obsah. Opírá se přitom o loňskou anketu mezi cestujícími. Výsledkem bude, že časopis opustí lifestylové zaměření a spíše představí produktové novinky ČSA, destinace a aktuální dění ve společnosti. Změní se také periodicita. Magazín o rozsahu 68 stran vyjde jen čtyřikrát ročně v české, anglické a ruské verzi.
Magazín ČSA bude spíše produktový než lifestylový. Podle marketingového ředitele Jana Tótha nemají ČSA ambici dělat výpravný lifestylový časopis.