Reklama
Megaboard

9. ČSA vymění Boomerang Publishing za C.O.T. media

Nový název, obsah, frekvence vydávání, formát i vydavatel. České aerolinie od července úplně předělají svůj palubní magazín. Dosavadní dvouměsíčník Review skončí, nahradí ho časopis s názvem Fly OK. Až dosud pro aerolinky připravovala jejich magazín společnost Boomerang Publishing. V poptávkovém řízení na novou podobu si ČSA vybraly jinou firmu – C.O.T. media. Od nového vydavatele chce letecký dopravce změnit design i obsah. Opírá se přitom o loňskou anketu mezi cestujícími. Výsledkem bude, že časopis opustí lifestylové zaměření a spíše představí produktové novinky ČSA, destinace a aktuální dění ve společnosti. Změní se také periodicita. Magazín o rozsahu 68 stran vyjde jen čtyřikrát ročně v české, anglické a ruské verzi.

Magazín ČSA bude spíše produktový než lifestylový. Podle marketingového ředitele Jana Tótha nemají ČSA ambici dělat výpravný lifestylový časopis.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále