Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. ČSA vymění Boomerang Publishing za C.O.T. media

Nový název, obsah, frekvence vydávání, formát i vydavatel. České aerolinie od července úplně předělají svůj palubní magazín. Dosavadní dvouměsíčník Review skončí, nahradí ho časopis s názvem Fly OK. Až dosud pro aerolinky připravovala jejich magazín společnost Boomerang Publishing. V poptávkovém řízení na novou podobu si ČSA vybraly jinou firmu – C.O.T. media. Od nového vydavatele chce letecký dopravce změnit design i obsah. Opírá se přitom o loňskou anketu mezi cestujícími. Výsledkem bude, že časopis opustí lifestylové zaměření a spíše představí produktové novinky ČSA, destinace a aktuální dění ve společnosti. Změní se také periodicita. Magazín o rozsahu 68 stran vyjde jen čtyřikrát ročně v české, anglické a ruské verzi.

Magazín ČSA bude spíše produktový než lifestylový. Podle marketingového ředitele Jana Tótha nemají ČSA ambici dělat výpravný lifestylový časopis.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)