Reklama
Megaboard

9. Business Factory začne dělat i kreativu a obsah

Společnost Business Factory, která před půl rokem otevřela pobočku v Praze, chce klientům pomoci i s vytvářením obsahu, jenž funguje na sociálních sítích. Projekt Karla Tlusťáka zatím poskytoval optimalizaci cílení placených reklam na Facebooku a využíval technologii ROI Hunter. Nyní by měl klientům začít i spravovat firemní profily, vytvářet příspěvky s běžným organickým dosahem a vyrábět obsah pro placenou inzerci. Kreativě jsme se zatím snažili vyhýbat, ale klienti to po nás prostě chtěli. Buď proto, že na to nemají vlastní agenturu, nebo s ní nejsou spokojeni, vysvětlil Petr Jelínek, ředitel pražské pobočky. Business Factory bude při vytváření videí spolupracovat i se skupinou FTV Prima a její platformou You.bo. Právě z You.bo má pocházet 30 tvůrců.

„V prostředí Facebooku je výkon inzerce silně ovlivněn relevancí obsahu i zaujetím a zapojením uživatele. Proto nám dává výroba obsahu logiku,“ konstatuje Petr Jelínek.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále