9. Business Factory začne dělat i kreativu a obsah

Společnost Business Factory, která před půl rokem otevřela pobočku v Praze, chce klientům pomoci i s vytvářením obsahu, jenž funguje na sociálních sítích. Projekt Karla Tlusťáka zatím poskytoval optimalizaci cílení placených reklam na Facebooku a využíval technologii ROI Hunter. Nyní by měl klientům začít i spravovat firemní profily, vytvářet příspěvky s běžným organickým dosahem a vyrábět obsah pro placenou inzerci. Kreativě jsme se zatím snažili vyhýbat, ale klienti to po nás prostě chtěli. Buď proto, že na to nemají vlastní agenturu, nebo s ní nejsou spokojeni, vysvětlil Petr Jelínek, ředitel pražské pobočky. Business Factory bude při vytváření videí spolupracovat i se skupinou FTV Prima a její platformou You.bo. Právě z You.bo má pocházet 30 tvůrců.

„V prostředí Facebooku je výkon inzerce silně ovlivněn relevancí obsahu i zaujetím a zapojením uživatele. Proto nám dává výroba obsahu logiku,“ konstatuje Petr Jelínek.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba