Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Business Factory začne dělat i kreativu a obsah

Společnost Business Factory, která před půl rokem otevřela pobočku v Praze, chce klientům pomoci i s vytvářením obsahu, jenž funguje na sociálních sítích. Projekt Karla Tlusťáka zatím poskytoval optimalizaci cílení placených reklam na Facebooku a využíval technologii ROI Hunter. Nyní by měl klientům začít i spravovat firemní profily, vytvářet příspěvky s běžným organickým dosahem a vyrábět obsah pro placenou inzerci. Kreativě jsme se zatím snažili vyhýbat, ale klienti to po nás prostě chtěli. Buď proto, že na to nemají vlastní agenturu, nebo s ní nejsou spokojeni, vysvětlil Petr Jelínek, ředitel pražské pobočky. Business Factory bude při vytváření videí spolupracovat i se skupinou FTV Prima a její platformou You.bo. Právě z You.bo má pocházet 30 tvůrců.

„V prostředí Facebooku je výkon inzerce silně ovlivněn relevancí obsahu i zaujetím a zapojením uživatele. Proto nám dává výroba obsahu logiku,“ konstatuje Petr Jelínek.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)