Reklama
Megaboard

8. Swimming Pool začne nakupovat i média

Agentura Swimming Pool založila v rámci agentury novou značku Swim Media. Ta podle šéfa agentury Petera Vijgena vznikla jako reakce na přání klientů, kteří žádají alternativní řešení pro digitální média, podpořené důvěryhodnou metrikou. Výsledky by pak měly být založené na interakci s opravdovými lidmi, a ne roboty generované klikání. Swim Media má být alternativou ke klasickým mediálním agenturám a kromě klasických služeb chce nabídnout i agenturní poplatek na principu success fee. To by mělo vyhovovat značkám s omezeným mediálním budgetem. „Chceme doručit obsah lidem, kteří ho opravdu chtějí vidět. Spuštění Swim Media je jen dalším logickým krokem v naší dlouhodobé snaze zbořit zeď mezi kreativní tvorbou obsahu a jeho mediální podporou,“ řekl Peter Vijgen, šéf agentury Swimming Pool. Vedoucím Swim Media bude Tamas Földesi, který doposud pracoval jako data director.

„Ze značek se stále víc stávají vydavatelé digitálního obsahu. Tato snaha je však zbytečná, pokud se nepodaří propojit obsah s uživateli,“ vysvětlil založení nové značky její šéf Tamas Földesi.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále