Český olympijský výbor navazuje na svou předchozí spolupráci s agenturami z komunikační skupiny Ogilvy a pro mediální kampaň k letošním hrám v brazilském Rio de Janeiru si zvolil za dodavatele Ogilvy & Mather. Kampaň začne v průběhu dubna a má trvat po celý olympijský rok, jak uvádí marketingový ředitel výboru Marek Tesař v rozhovoru pro MAM na straně 18. Více než v předchozích letech se zaměří na podporu českého olympijského týmu. Nasazena bude v několika komunikačních kanálech včetně sociálních sítí. V současné době probíhá podle informací MAM několik výběrových řízení na zajištění aktivačních kampaní a eventů pro oficiální partnery ČOV, např. Škodu Auto, T-Mobile, Českou spořitelnu a další. V minulosti se agentury skupiny Ogilvy podílely například na kampani pro Olympijský park Soči – Letná 2014 (Geometry Global), Ogilvy & Mather vytvářela aktivační kampaně pro Plzeňský Prazdroj. ČEZ jako další z partnerů ČOV spolupracoval i s agenturou Lowe, ConceptOne se zpravidla podílí na aktivacích pro AlpinePro a Českou spořitelnu. ČOV chystá ve spolupráci s Českou televizí a Googlem i vlastní mediální projekt, pokrýt by měl různé komunikační platformy včetně lifestylového on-line portálu a YouTube.
Rio de Janeiro, druhé největší město Brazílie, se v srpnu (5.-21. 8.) stane prvním jihoamerickým městem v historii, které bude hostit olympijské hry.