Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. V internetové reklamě se loni protočilo 15 miliard

Výdaje do internetové reklamy loni stouply o tři procenta na 15 miliard korun a letos se očekává růst až k 17 miliardám. Oznámilo to Sdružení pro internetový rozvoj na základě průzkumu inzertního výkonu internetové reklamy, který pro něj zajišťuje agentura ppm factum. Stouply investice do inzerce ve vyhledávání, videoreklamy a do mobilní reklamy. Nejvyšší nárůst, o 120 procent, zaznamenala RTB forma nákupu internetové inzerce. V celkových reklamních výdajích připadá na on-line reklamu téměř pětinový podíl. V posledních třech letech vzrostl výkon videoreklamy dvojnásobně na 1,1 miliardy korun a mobilní displejová reklama dvouapůlnásobně na 189 milionů korun. Do PR článků a inzerce v obsahu šlo 161 milionů Kč.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)