5. V internetové reklamě se loni protočilo 15 miliard

Výdaje do internetové reklamy loni stouply o tři procenta na 15 miliard korun a letos se očekává růst až k 17 miliardám. Oznámilo to Sdružení pro internetový rozvoj na základě průzkumu inzertního výkonu internetové reklamy, který pro něj zajišťuje agentura ppm factum. Stouply investice do inzerce ve vyhledávání, videoreklamy a do mobilní reklamy. Nejvyšší nárůst, o 120 procent, zaznamenala RTB forma nákupu internetové inzerce. V celkových reklamních výdajích připadá na on-line reklamu téměř pětinový podíl. V posledních třech letech vzrostl výkon videoreklamy dvojnásobně na 1,1 miliardy korun a mobilní displejová reklama dvouapůlnásobně na 189 milionů korun. Do PR článků a inzerce v obsahu šlo 161 milionů Kč.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist