4. MND spoléhají na skutečného těžaře

Moravské naftové doly (MND) spustily novou kampaň, ve které výhody dodávek plynu z první ruky vysvětluje jejich skutečný zaměstnanec. „Původní TV spot dobře zafungoval k vytvoření povědomí a základní image, teď jsme chtěli víc vysvětlit výhody dodávek plynu a elektřiny. Kolega pracuje přímo na těžbě jako operátor vrtné plošiny, kde není prostor na nějaké vybavování. Lidé jsou tam zvyklí říkat věci na rovinu, tak jak skutečně jsou,“ vysvětluje vedoucí marketingu firmy Jan Sýkora. Nová komunikace se kromě TV spotu objeví na webových stránkách společnosti, v tiskové i on-line inzerci, cenících a dalších promo materiálech.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard