Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. MND spoléhají na skutečného těžaře

Moravské naftové doly (MND) spustily novou kampaň, ve které výhody dodávek plynu z první ruky vysvětluje jejich skutečný zaměstnanec. „Původní TV spot dobře zafungoval k vytvoření povědomí a základní image, teď jsme chtěli víc vysvětlit výhody dodávek plynu a elektřiny. Kolega pracuje přímo na těžbě jako operátor vrtné plošiny, kde není prostor na nějaké vybavování. Lidé jsou tam zvyklí říkat věci na rovinu, tak jak skutečně jsou,“ vysvětluje vedoucí marketingu firmy Jan Sýkora. Nová komunikace se kromě TV spotu objeví na webových stránkách společnosti, v tiskové i on-line inzerci, cenících a dalších promo materiálech.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)