4. MND spoléhají na skutečného těžaře

Moravské naftové doly (MND) spustily novou kampaň, ve které výhody dodávek plynu z první ruky vysvětluje jejich skutečný zaměstnanec. „Původní TV spot dobře zafungoval k vytvoření povědomí a základní image, teď jsme chtěli víc vysvětlit výhody dodávek plynu a elektřiny. Kolega pracuje přímo na těžbě jako operátor vrtné plošiny, kde není prostor na nějaké vybavování. Lidé jsou tam zvyklí říkat věci na rovinu, tak jak skutečně jsou,“ vysvětluje vedoucí marketingu firmy Jan Sýkora. Nová komunikace se kromě TV spotu objeví na webových stránkách společnosti, v tiskové i on-line inzerci, cenících a dalších promo materiálech.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia